A Limia

Vilar de Barrio recupera sus bancos deteriorados

A Limia

Infraestructuras

Vilar de Barrio recupera sus bancos deteriorados

undefined
photo_camera Uno de los bancos rehabilitados por los trabajadores del Concello de Vilar de Barrio con la nueva serigrafía.
El ente local se ahorra un 80 por ciento de lo que cuesta cada unidad. 

Las brigadas municipales del Concello de Vilar de Barrio están inmersas en un proyecto de recuperación de mobiliario urbano que permitirá al ente local ahorrarse cerca del 80 por ciento de lo que cuesta cada uno de los bancos que conforman el mencionado mobiliario. "Colocamos 20 mazadoiros -bancos de piedra- durante o ano pasado", explicó el alcalde de Vilar de Barrio, Manuel Conde. "O que estamos facendo, dende fai tres meses, é recoller todos os bancos de madeira que estaban en moi mal estado, algúns totalmente podres, e retiralos dos espazos públicos para rehabilitalos", añade. 

El Concello adquirió nuevo material y madera, necesarios para la actuación. Los operarios municipales iniciaron un proceso de tratamiento de la madera, pintado, serigrafiado y montaje. "É algo creativo e, deste xeito, a xente que traballa no Concello aprende algo máis de carpintería e nós aforramos moito diñeiro", aseguró Conde. "Á xente gústalle moito o emblema do Concello, pois leva a Serra de San Mamede e o río Arnoia", añade. En total se rehabilitarán, en esta primera fase, 14 asentos.