A Limia

Vilar de Santos invierte 47.000 euros en cambio a luminarias led

A Limia

Mejoras

Vilar de Santos invierte 47.000 euros en cambio a luminarias led

El Concello de de Vilar de Santos comenzó la ejecución del proyecto de "Eficiencia enerxética na iluminación pública de Toxediño, A Venda, Bréixome de Abaixo, Bréixome de Arriba e Laioso" por un importe de 47.000 euros, dentro de una nueva fase del cambio de luminarias en el concello.

El grupo de gobierno municipal elaboró un Estudio de Sustentabilidade Ambiental de la iluminación pública municipal, realizado en noviembre del 2016, un instrumento de planificación, gestión y seguimiento que ordena de manera integral los esfuerzos a realizar en materia de ahorro y eficiencia energética en el alumbrado público. 

Con este nuevo proyecto y con las reformas previstas el Concello actuará en esta fase en los pueblos de A Venda, Bréixome de Abaixo, Bréixome de Arriba y Laioso. Se sustituirán 83 luminarias de vapor de sodio de alta presión y bajo consumo, por lámparas con tecnología de semicondutores led, que en su fabricación no contienen mercurio.

Ahorro energético

"Prevemos un aforro enerxético anual de 18.152,38 kW. h/ano que supoñen unha redución do 67,39 % do consumo enerxético actual mantendo uns niveis de iluminación apropiados conforme á normativa en vigor", señala el alcalde de Vilar de Santos, Xan Jardón. "Producirase un descenso da potencia contratada do 32% o que implica que o concello vai pagar só pola potencia que necesita, o que suporá un aforro económico na factura municipal da luz do 72%, ao que tamén temos que engadir o aforro previsto no gasto de mantemento, practicamente do 100%", añade el regidor.

"O aforro enerxético anual implicaría unha diminución das emisións á atmosfera de 9.965,55 kilos de carbono anuais", remata Jardón.