A LIMIA

Xaquín Rodríguez decide renunciar a la alcaldía de Rairiz de Veiga

30.04.15.RAIRIZ.DE.VEIGA.XAQUIN.ALCALDE.
photo_camera El alcalde de Rairiz de Veiga, Xosé Xaquín Rodríguez.

La próxima semana pondrá en marcha el relevo y ya pidió a su número 2 en el concello que le sustituya

Xosé Xaquín Rodríguez Ambrosio deshojó la margarita y optó finalmente  por presentar la renuncia como alcalde presidente de la Corporación municipal de Rairiz de Veiga. El pronto ex regidor manifestaba además que ha propuesto a sus compañeros de grupo a Josefa Asunción Morgade como "a candidata idónea para sucederme no cargo, e cando llo propuxen, ela non me dixon que non", aseveró Rodríguez Ambrosio. 

Concluye así la etapa política de un alcalde que siempre manifestó su inocencia y que mantendrá firme su intención de acudir al Tribunal Constitucional para que sea éste es que se la confirme definitivamente. En todo caso, ayer, Xosé Xaquín Rodríguez afirmaba "sentirse aliviado logo de todo este circo mediático que se acabou montando arredor da miña persoa. Eu teño a miña vida, teño os meus pais, a miña familia e a eles me vou adicar dende agora, porque eu non vivo desto. Vivo do meu traballo e o que non vou a permitir é que os meus sufran", apuntó. 

El regidor, que delegó en su teniente de alcalde sus funciones para tomar unos días de descanso y meditar su renuncia, convocará la próxima semana una reunión con su grupo para comunicarles la decisión y proponerles su relevo. 

La alcaldesa  más joven

Josefa Asunción Morgade Rúa, de 29 años, enfermera de profesión  en el Sergas y en el último año de su grado de Psicología, además de un máster en prevención de riesgos laborales, calidad y medio ambiente y otro en gestión de centros socio-sanitarios, confirmó ayer a este medio que "fun a primeira en coñecer a renuncia do alcalde, e en efecto me propuxo que eu fose a que asumise a alcaldía do Concello. Non lle dixen que non, pero si lle pedín que me dera uns días para tomar una decisión definitiva", afirmó Josefa Asunción Morgade. 


"En todo caso", añadió, "non é descartable esa opción. É moi previsible que acabe asumindo a designación se conto co apoio dos meus compañeiros, pero, como non pode ser doutro xeito, non farei nada ata que non estea Xosé Xaquín", asegura la teniente de alcalde, quien concluye afirma que "xa estiven estes días polo Concello, pois estaba de vacacións na miña ocupación, e estívose xestionando todo coa maior normalidade posible", afirmó. 
De convertirse en nueva regidora, esta joven enfermera se convertiría en la alcaldesa más joven de la provincia.n 

Te puede interesar