FESTA DO BOI

La ‘Festa do Boi' ya empezó a preparar su 700 aniversario

<p></p>
photo_camera El Boi, seguido de los 'homes do sedeño', persigue a varios corredores por las calles alaricanas.

El Concello hace un balance "moi positivo" de esta edición, aunque la lluvia deslució la segunda mitad de la semana

La "Festa do Boi de Allariz "cerró anoche su edición de este año y ya se prepara para la gran celebración de 2017, cuando este evento cumplirá los 700 años de antigüedad. "Este ano servíunos para abrir o apetito de cara ó ano que ven", aseguraba Bernardo Varela, concelleiro de Medio Ambiente e Protección Civil, momentos después de concluir la última de las carreras programadas.

Bernardo Varela realizó un balance "moi positivo" de esta edición. "Todo saíu perfectamente e nestes nove días de celebración non se producíu ningún incidente de importancia e ademáis, os bois correron moi ben, o que é un motivo de satisfacción". Reconoce Bernardo Varela que la lluvia de la segunda mitad de la semana deslució un poco la programación, "sobre todo neste segundo fin de semana, no que notamos un pouco menos de xente de fóra na vila. Aínda así, tivemos actos multitudinarios, como a cea medieval, na que a asistencia foi impresionante, e celebrouse a primera procesión medieval, aínda que houbo que acortala pola choiva", asegura.

Todo este demuestra, según el edil alaricano que "a Festa está consolidada e nótase especialmente na participación de nenos e vellos, que medra cada ano. Vese que a xente ten a festa de seu", asegura Varela, quien restó importancia a la polémica suscitada por algunos colectivos animalistas. "A súa protesta quedou desdibuxada. Tiveron o seu espacio e expresáronse en libertade, pero todo o mundo pode ver que a Festa do Boi non ten nada que ver co que a chegaron a comparar por internet".

La última jornada de la "Festa do Boi" de 2016, con las calles de la villa abarrotadas por vecinos y visitantes, tuvo como ejes centrales las dos carreras, que tenían lugar a las 13,45 y a las 19,30 horas, que se desarrollaron con normalidad y sin incidentes y a las que respetó la lluvia. La segunda de las carreras, conocida como "Maratón do boi" puso el punto final a los festejos de este año y abría la cuenta atrás para el "Boi" de 2017.

Te puede interesar