La Región

TIEMPO DE PACTOS

El PSOE macedao defiende a Xabier Oviedo y aguarda “resposta dos outros tres grupos”

Subrayan que “Oviedo non é ningún atranco para facer acordos, de feito prestouse dende o principio a formar un goberno alternativo”

El PSOE macedao defiende a Xabier Oviedo y aguarda “resposta dos outros tres grupos”

El PSOE de Maceda está a la "espera de resposta das outras tres forzas políticas" para realizar un encuentro con el fin de construir un "goberno de progreso que sexa alternativa o PP"; subrayan que están trabajando "dende o minuto un para alcanzar un acordo" que haga posible ese gobierno alternativo. Así lo afirman en respuesta a las declaraciones del fin de semana de CxG, en las que apuntaban  que dicho acuerdo no era posible si se mantenía como cabeza de lista socialista a Xabier Oviedo -exmiembro de la formación nacionalista-.

En este sentido, el PSOE entiende que "para alcanzar acordos non se debe tocar a configuración das candidaturas que conformarían o posible pacto. Cada forza política presentou o seu candidato a foi a eles aos que votaron os veciños". Añaden que "Xabier Oviedo non é ningún atranco para facer acordos, de feito prestouse dende o principio a intentar formar un goberno alternativo".

Desde Compromiso x Galicia se reiteran en su idea de que Oviedo es un problema para el pacto e insisten en que "non nos chamou aún para darnos a coñecer as súas propostas". Por su parte, Ana María Rodríguez, de Espazo Común, explica que "lóxicamente estamos por buscar o mellor para o pobo; xa falamos con todas as forzas políticas, tamén o PP, e puxemos sobre a mesa as nosas propostas".

Ambas formaciones permanencen ahora expectantes, como el alcalde en funciones, el popular Rubén Quintas, que tras una semana de descanso, retoma ahora el pulso a la dinámica política del Concello con el objetivo de reeditar mandato.