Allariz

Rodrigo Aparicio pretende “dinamizar de novo Arnoia"

El alcalde asegura "estamos illados cos pobos limítrofes e eso temos que arranxalo, por moi difícil que sexa"

 Rodrigo Aparicio Santamaría tomó el domingo el relevo de José Fariñas en la alcaldía de Arnoia. Dos días después y aunque señala que aún no se ve como alcalde, reconoce que en el Concello nada le resulta extraño, "pois fun catro anos teniente alcalde con José Fariñas, que aínda que se apartou da primeira liña, sempre está para botarnos unha man".
El primer objetivo de Aparicio para los próximos cuatro años "é dinamizar de novo Arnoia. A crise paralizou moitas actividades e servizos e temos que recuperalos e impulsalos de novo para os veciños", asegura.


Entre estos objetivos figura también la revitalización de las instalaciones termales, la ayuda a la tercera edad y la revitalización del sector primario, "que está tendo moitas dificultades para desenvolverse por cousas como o minifundio, que está facendo moito daño". Pero el reto especial del nuevo alcalde de Arnoia es "mellorar as comunicacions do Concello co exterior. Estamos illados cos pobos limítrofes e eso temos que arranxalo, por moi difícil que sexa".n

Te puede interesar