Baixa Limia

Dos talleres divulgan el legado romano de Bande

Baixa Limia

CULTURA

Dos talleres divulgan el legado romano de Bande

Noemi Álvarez, José Antonio Armada, Manuel Baltar y Manuel Gallego.
photo_cameraNoemi Álvarez, José Antonio Armada, Manuel Baltar y Manuel Gallego.

Los escolares son los destinatarios de "A min a lexión!" y "Vía Nova"

El público infantil y juvenil centrará la nueva oferta lúdica diseñada desde el Centro de Interpretación Aquae Querquennae-Vía Nova para dar a conocer el legado romano de Bande y, por extensión, el de la Baixa Limia. El alcalde banduense, José Antonio Armada, y el presidente de la Deputación de Ourense, Manuel Baltar, presentaron ayer con los integrantes de Xeitura, Manuel Gallego y Noemi Álvarez, los talleres didácticos que de forma permanente se incorporarán a la oferta del centro museístico ubicado en Porto Quintela.

El presidente provincial destacó la importancia de "desenvolver actividades didácticas que acheguen o patrimonio da nosa provincia aos ourensáns do futuro" y felicitó al Concello de Bande por desarrollar "propostas innovadoras que contribúan á posta en valor deste campamento romano que é un dos tesouros da nosa provincia".

Por su parte, Armada agradeció el apoyo del organismo provincial a una iniciativa cultural que es "unha aposta polo coñecemento dun patrimonio que non é de Bande, é universal", y añadió que "como obriga que temos de dalo a coñecer a todo o mundo, estes obradoiros son unha ferramenta idónea para chegar aos máis novos".

Los jóvenes entre 6 y 16 años son los destinatarios de los talleres "A min a lexión!", enfocado a la figura del legionario como habitante del campamento; y "Vía Nova romana", en el que se dará a conocer la calzada que dio origen a este yacimiento en el siglo I d.C. Manuel Gallego explicó que con estos talleres escolares "dáse un novo paso cara o ámbito da formación didáctica do patrimonio" y subrayó que, pese a que las actividades están diseñadas para grupos de escolares, "tamén están abertos á cidadanía con reserva previa".