El alcalde de Celanova anuncia nuevas obras en Castromao

La moción del BNG de Celanova sobre el adecentamiento y señalización de Castromao y la reconversión de la rectoral en un centro de interpretación ha causado 'estupefacción' en el alcalde, José Luís Ferro.
El regidor asegura que resulta, 'curioso –cando non cínico-' e 'insólito' que dicho grupo político reclame ahora la dinamización de Castromao cuando, estando en la Consellería de Cultura Anxela Bugallo, 'paralizou todo o proxecto de posta en valor do xacemento, así como a rehabilitación da rectoral para transformala nun centro de recepción de visitantes'.
Según el regidor, la maleza que actualmente cubre el castro 'non é máis ca unha consecuencia temporal da climatoloxía' y que 'tanto iso como o remate da sinalización do roteiro informativo polo castro levaranse a cabo nas próximas semanas'.
Desde el Concello creen que los nacionalistas 'están facendo todo o posible e o imposible para que o gran proxecto de dinamización de Castromao non saia adiante', en referencia a la construcción de un poblado castrexo en las inmediaciones del castro, y les pide que si están en contra, 'o digan abertamente, pois o pobo de Celanova ten dereito a saber cales son os proxectos de futuro que os grupos políticos teñen para o seu municipio'.
Sobre el proyecto de reconstrucción de parte de una barriada del yacimiento castrexo, dicen que 'non pretende outra cousa que servir de complemento informativo e de espazo futuro para a divulgación do patrimonio arqueolóxico dunha forma didáctica e atractiva'.

Te puede interesar