PRESUPUESTOS

A Bola prioriza las obras en núcleos en expansión

abolaplenomarzo1_result
photo_camera Las concejalas del BNG (derecha) no respaldaron el presupuesto presentado por los "populares".

El PP aprobó en solitario los 1,02 millones del presupuesto para 2016

El Concello de A Bola que preside, ahora bajo las siglas del PP, Teresa Barge acaba de aprobar el presupuesto para 2016 por importe de 1.027.591 euros, con un ligero incremento respecto a los 836.153 euros del año anterior “polo aumento dos investimentos e o emprego xerado co servizo de axuda a domicilio”, explicaba la regidora “popular”, cuya intervención no convenció a las dos concejalas del BNG, que votaron en contra de las cuentas al entender que “non nos parece axeitado tendo en conta as necesidades do Concello”, apuntaba la portavoz Carmen Álvarez Nogueiras. 

Según Barge, “o orzamento trata de axustar ao máximo o gasto corrente e, cada ano, aposta pola sustentabilidade con partidas para aforro enerxético e tamén polo fomento do reciclaxe”. Mientras que las inversiones, 161.000 euros, se centrarán en la mejora de la red viaria y el acondicionamiento de espacios públicos “priorizando os pobos nos que a poboación aumenta e se fomenta a rehabilitación de vivendas, o cal non quere dicir que descoidemos o resto de entidades locais”, dijo Barge.  

Desde la oposición, Álvarez Nogueiras, “as obras incluídas no orzamento están desaxustadas, non se corresponde coas necesidades reais. Hai pobos sen saneamentos e con camiños intransitables e destínanse preto de 100,000 euros só  a melloras para Podentes”, dijo, al tiempo que definió como “unha barbaridade” los 33.000 euros que cuesta a las arcas municipales la dedicación de la alcaldesa.

La amortización de la deuda es una prioridad para el grupo de gobierno municipal. Los préstamos, tanto bancarios como con proveedores, rondan “os 1,12 millóns de euros que prácticamente non está xerando interesa o que nos permite dedicar máis a investimentos”, dijo Barge. Una opinión que tampoco comparte el BNG, que cuestiona lo elevado de la cifra para un concello de 1.339 habitantes. 

Te puede interesar