El PSOE pide la canalización del agua que anega las sepulturas 


El grupo socialista del Concello de Celanova presentó ayer con urgencia una moción para que se canalice hacia el alcantarillado municipal el agua del Burgo y Sampil que está anegando una zona de ampliación del cementerio.

Los socialistas se hacen eco de las quejas de afectados de la parte nueva del camposanto. "A simple vista vese auga baixando donde o Burgo e dende a pista de Sampil que cae libremente cara os campos e o cemeterio", explica María Jesús Bóo, que matiza que "nos últimos enterros producíronse graves trastornos ao detectarse sepulturas con máis de metro e medio de auga".

Según Boo, "recentemente alguén fixo uns socavóns dende a cuneta, para que a auga baixe libremente polos campos, que non contribuiron a solucionar o problema, máis ben o agravaron". Por eso piden que el arquitecto haga un informe sobre la necesidad de un sistema de drenaje para mantener libre de inundaciones las sepulturas.

El párroco, César Iglesias, confirmaba ayer esta situación y que hace 15 días la puso en conocimiento del Concello. "O alcalde xa quedou en porlle solución, pero é difícil si non para de chover". 

Te puede interesar