Celanova

Raigame une los centros etnográficos ourensanos

Celanova

17 DE MAYO EN CELANOVA

Raigame une los centros etnográficos ourensanos

El 'Museo do Coiro' en Allariz estará presente en Raigame (MARCOS ATRIO)
photo_cameraEl 'Museo do Coiro' en Allariz estará presente en Raigame (MARCOS ATRIO)

La muestra será un germen de la red provincial que impulsará la Diputación.

La totalidad de los 17 centros etnográficos abiertos en la provincia de Ourense serán los protagonistas de la "XIII Romería Raigame" que el próximo 17 de mayo se desarrolla en Vilanova dos Infantes (Celanova). Los visitantes que este año se decanten por festejar el Día das Letras Galegas en el burgo medieval podrán conocer la amplia oferta y riqueza etnográfica de la provinca. Allí se darán cita el Museo do Entroido de Xinzo o el Etnográfico de Ribadavia hasta el Centro da Identidade Galega de Chandrexa, pasando por la Fábrica do Chocolate de Parada de Sil, de Cerámica de Niñodaguí o los etnográficos de San Pedro de Rocas, Os Milagros, Castro Caldelas, Vilar de Santos, Vilariño de Conso, Viana y A Veiga. Con ellos estarán también la Fábrica de Curtidos de Allariz, la Casa das Rodas de San Xóan de Río, el Museo da Escola de Poboa de Trives, el Centro de Interpretación da Lagoa de Antela y el de los zapateros de San Vivián (Vilanova).

Una gran exposición con fotos, ubicación y descripción de cada centro museístico colgará de las fachadas que conforman la principal calle de acceso al casco histórico desde la carretera de Celanova. "A Deputación coordinará a mostra, que ten por obxectivo o nacemento dunha rede de centros etnográficos da provincia", explica Antonio Piñeiro, técnico de Cultura del Concello celanovés, que enfatiza que "a súa presenza en Raigame é unha forma de facerlles unha homenaxe pola labor de divulgación que eles fan diariamente".

El ente provincial pretende visualizar y poner en valor la oferta que se lanza individualmente desde los diferentes centros museísticos y ofrecerlo como un paquete turístico único y multicultural. "Ao velos no seu conxunto, permítenos obter unha dimensión máis ampla e variada da nosa historia, da nosa cultura", enfatiza Piñeiro, que confirma que "a mostra será itinerante polo que, despois de Raigame, se exporá en diferentes concellos da provincia".

Comentarios