Deporte local

El BNG pide auditar las ayudas a la Fundación Cipri Gomes

Deporte local

El BNG pide auditar las ayudas a la Fundación Cipri Gomes

Noa Presas denunció públicamente una supuesta "trama de ayudas públicas" que tendría al ente como beneficiario

La diputada por Ourense del BNG, Noa Presas, denunció públicamente una supuesta "trama de ayudas públicas" que tendría a la Fundación Cipri Gomes como  beneficiaria. 

"Temos serías sospeitas de que podemos estar ante un novo caso de fraude no kickboxing en Ourense como en 2017, porque está sen aclarar a investigación da Fiscalía aberta en 2015 sobre o centro de tecnificación de Viana de Bolo e, por se fose pouco, sabemos que esta fundación está vinculada a unha rede de escolas deportivas que son ficticias e que o que buscan é ter o control da Federación Galega de Kickboxing e tamén temos indicios de que os fondos non se están utilizando de xeito adecuado". Y añade que "por todo isto pedimos a auditoría do Consello de Contas, para que haxa transparencia sobre todo este asunto e ver se a vinculación do PP con esta entidade se deriva en trato de favor".

La diputada nacionalista desgranó los motivos de sus sospechas, que comienzan en el año 2012 cuando se concedió a la Fundación  Cipri Gomes el uso de una instalación municipal en Viana do Bolo como sede para un centro de tecnificación.