CRISIS EN EL CDO

Luisito: "Pensei que esto se ía solucionar pero non aguanto máis"

El técnico santiagués renuncia al año que le quedaba, y además no denunciará una vez que el club le reconozca la deuda que tiene de las mensualidades del curso recién finalizado

"Presento a miña dimisión irrevocable. Aguantei todo o que puiden pero visto que a situación do clube non se soluciona decidín non continuar. Renuncio ó ano que teño de contrato e non denunciarei, non quero que o clube teña calquera tipo de problema por unha denuncia miña". Así resumía el ya extécnico del Club Deportivo Ourense los motivos de la renuncia a su cargo.

"Trátase dunha decisión moi persoal despois da temporada máis dura da miña carreira, non só polas enormes dificultades do clube, senon tamén por temas personais. É máis, se a entidade non estivera cos problemas económicos que arrastrou houbera deixado o equipo hai meses, pero non quería que ninguén dixera que me iba por ser un cobarde", añade un Luisito que considera que "máis honrado non puiden ser. Eu podía denunciar e cobrar todo, incluso o ano que ven, pero non sería honesto nen xusto", añade el entrenador santiagués.

Luisito, que asegura "non haber tido ningún contacto con ningún clube máis alá dos de fóra de Galicia, que descartei dende un principio" dirigió al CDO las últimas dos temporadas y media, logrando el título de Tercera y el ascenso en la campaña 2011-2012, la permanencia el pasado curso en Segunda B, así como el título en la Copa Federación y la octava posición en la campaña recién finalizada.

Te puede interesar
Más en Deporte local