Deporte local

El PSOE municipal, "preocupado" por la propuesta de Jácome para la San Martiño

Deporte local

Atletismo

El PSOE municipal, "preocupado" por la propuesta de Jácome para la San Martiño

Salida en una de las ediciones anteriores de la San Martiño (ÓSCAR PINAL).
photo_cameraSalida en una de las ediciones anteriores de la San Martiño (ÓSCAR PINAL).
Los socialistas señalan que "non se compren as condicións idóneas para a disputa deste evento". 

El PSdeG-PSOE de Ourense mostró su "seria preocupación" sobre las medidas adoptadas por el alcalde de la ciudad, Gonzalo Pérez Jácome, para la celebración de la XLIV San Martiño. Señalan que se trata de una decisión "persoal" del regidor y que "no tivo en conta" al resto de fuerzas políticas presentes en la última reunión del Consllo Municipal de Deportes. Los socialistas señalan que "non se compren as condicións idóneas para a disputa deste evento". 

El grupo municipal socialista considera que "se obvian os protocolos marcados polas autoridades sanitarias" y señalan que parece que para el alcalde su disputa es hacer "algo porque é mellor facelo que non facelo”. "O cambio de formato e itinerario supón que a San Martiño perda por completo a súa esencia orixinal”, señalan los concejales socialistas Wilson Jones e Borja López Trigás.

"Restan menos dous meses para que se celebre a San Martiño e a día de hoxe só sabemos que será unha carreira completamente diferente a que coñecemos, pero na que polo momento non hai protocolos para evitar contaxios”, afirman desde el PSOE.