Lucha contra el coronavirus

Feijóo afirma que no hay casos graves de reacciones en Galicia por la vacuna Astrazeneca

photo_camera Alberto Núñez Feijóo (EFE).

El presidente gallego afirmó que con la información que tienen "non hai unha mensaxe de preocupación"

La Xunta de Galicia anunció esta tarde, tras la reunión del Consejo Interterritorial de Salud Pública, que suspende por "prudencia" la administración de las dosis de la vacuna de AstraZeneca tras registrarse en Europa al menos once casos de trombosis de senos venosos, una de ellas en España. 

El presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, afirma que pese a esta suspensión temporal "estamos convencidos que seguiremos con esa vacina. Espero que máis pronto que tarde". Feijóo explica que esta decisión tendrá un periodo inicial de "15 días" por lo que en las próximas semanas solo se podrá "dispensar a vacina de Pfizer e moi poucas doses da vacina de Moderna". "Esperamos que a de Janssen e a de Novamax podan ser autorizadas nas próximas semanas". 

El presidente autonómico señala que "é unha mágoa porque tiñamos lanzada esa vacina e íbamos acompasar aos menores de 55 e aos maiores de 80. Agora ímonos ceñir máis aos maiores de 80", indicó. 

Sobre los efectos secundarios registrados con la vacuna de AstraZeneca, Feijóo afirmó que "están medidos e non hai unha mensaxe de preocupación coa información que temos". "É unha cuestión de precaución e prudencia". También indicó que se hace un seguimiento de las personas vacunadas. "Sabemos quen son, as temos localizadas e estaremos moi atentos se hai algún efectos secundario, algunha reacción que faga actuar dende o punto de vista clínico", indicó. Por el momento en Galicia no se ha notificado ninguna reacción grave entre las personas que ya han recibido la primera dosis de este medicamento.

Te puede interesar