Karate

El Nacional pide paso

Jacobo Casado y Fabio Rodríguez, del Kárate Club Maceda, en un entrenamiento.
photo_camera Jacobo Casado y Fabio Rodríguez, del Kárate Club Maceda, en un entrenamiento (KC MACEDA)
El Campeonato de España Infantil congrega desde mañana en Ourense a 653 deportistas, entre ellos 44 gallegos

Ourense disfrutará por vez primera de un Campeonato de España de kárate infantil. El Pavillón dos Remedios ya está preparado para acoger un evento que reunirá a 653 deportistas. La selección gallega está compuesta por 44 karatecas, entre ellos cuatro ourensanos, que tratarán de ser profetas en su tierra.

Óscar Lafuente, presidente de la Federación Gallega de Kárate, reconoce que “estamos a traballar en detalles pero podemos decir que a competición xa case se sinte. ¿Por que Ourense? Certo é que por número de licenzas A Coruña e Lugo son as provincias dominadoras e que Santiago é en Galicia a cidade que adoita a albergar este tipo de eventos pero nesta ocasión decantámonos por Ourense porque no seu día foi a vía de entrada do kárate en Galicia e a nivel competitivo, aínda que sen moito volume, sempre tivo karatecas de calidade. Cando xurdíu a opción, non o dubidamos”.

En época de coronavirus, el esfuerzo organizativo de una competición con más de seiscientos participantes es una tarea ardua. “É verdade, coa chegada da pandemia todo esto supón un traballo extra, pero dende que voltamos á competición, alá por outubro do ano pasado, levamos feito un cursiño intensivo de organización de campeonatos, con eventos case todas as semanas nun calendario comprimido, polo que estamos preparados. Ademáis, os protocolos son moi claros e pasamos de dous a tres días de competición para que a xente non se acumule. Non haberá público e no recinto so estarán competidores, técnicos e persoal da organización”, añade.

El presidente reconoce que “somos unha federación pequena, e aínda por riba Galicia perdeu coa pandemia un tercio das licenzas, pero este tipo de eventos poden axudar a revitalizar dalgún xeito a actividade. De cara a este Campionato de España hai comunidades autónomas moi fortes e despois estamos todas as demáis. Trataremos de facer un bo papel dentro das nosas posibilidades”, finaliza Óscar Lafuente.

Los cuatro representantes ourensanos se dividen a partes iguales entre la kata (formas) y el kumite (combate). En  kata están el benjamín Fabio Alén Bejarano, del Mizukami Ribadavia, así como el alevín Nazán Barreda Fernández, del River Stone O Barco. En kumite, doble presencia provincial con los infantiles Fabio Rodríguez Cidre y Jacobo Casado Fernández, del Kárate Club Maceda.

Te puede interesar