GALLEGO DE MONTAÑA

Rey: "Agora que o coche vai ben podemos aspirar a máis"

Ourense 28-9-2017 fotos entrevista Pablo Rey
photo_camera El ourensano Pablo Rey, dentro de su Fórmula Outeda.

El ourensano se muestra confiado de sus opciones en la temporada 2018 tras lograr la victoria en la pasada subida a la Escusa

El ourensano Pablo Rey ya sabe lo que es subirse a lo más alto del podio. Esfuerzo, trabajo, algún que otro disgusto y más de un enfado después, el piloto ha saboreado las mieles de la victoria por primera vez en su carrera.

Su triunfo en la Subida a la Escusa, supone el premio a una carrera que comenzó en la temporada 2008 de forma intermitente con un Seat 124 y que ahora le lleva a competir con un Fórmula Outeda.

En un inciso de su trabajo, Pablo Rey comenta que "foi unha auténtica pasada gañar, máis despois de todos os problemas que tivemos co coche durante moito tempo. Despois de Chantada atopamos o erro gracias a axuda de Juan Carlos Silvestre e o coche fíxose moito máis competitivo desde Pontecaldelas. Antes estábamos preto da cabeza e agora co coche moito mellor xa podemos loitar por máis".

Ahora con solo una prueba por disputar y una más que probable ausencia, turno para pensar en 2018. "Agora que estamos no bo camiño, está claro que a nosa aposta será para o ano con este coche. Despois de non participar en Cerdedo xa quedamos sen opcións de gañar o campionato, así que igual nin sequera vou a correr A Estrada" y cuestionado sobre sus opciones para la próxima campaña, se muestra cauto. "Intentar imos intentalo. Vai estar complicado pero imos traballar para logralo".

En su tercer año con el monoplaza de origen gallego, Rey destaca quizá con excesiva humildad que " o Fórmula Outeda é un grandísimo coche, vai moi ben e a verdade e que o que eu fago non ten mérito ningún. Eu piloto pero é moi fácil de guiar porque o meu equipo fai un traballo sensacional. As veces discutimos moito pero son cousas de pasar moito tempo xuntos. Somos unha familia".

En una conversación sobre montaña, resulta lógico hablar de la falta de pruebas en Ourense. "Debo ser o único piloto ourensán que nunca correu en Castro de Beiro. Dame moita mágoa que non teñamos probas na provincia. En Pontevedra teñen nivel e rivalidade pero aquí o non contar con carreira é máis difícil. A Bola era unha proba espectacular tamén...é unha lástima".

Por último, y casi asumiendo que verá los toros desde la barrera en la última cita, Rey lanza su pronóstico sobre quién será el campeón esta temporada en el Gallego. "Sinceramente, penso que o título vaino gañar Alexis Vieitez pero se por min fora gustaríame que fose Pombo".

Te puede interesar