Monterrei

Gonzalo Caballero: “Verín, exemplo de resistencia fronte ós recortes”

Monterrei

CAMINO AL 12-J

Gonzalo Caballero: “Verín, exemplo de resistencia fronte ós recortes”

El candidato del PSdeG a la presidencia de la Xunta se marcó como objetivo “rearmar á sanidade”

El secretario general del PSdeG y candidato a la presidencia de la Xunta, Gonzalo Caballero, se comprometió este viernes en Verín a que la sanidad pública sea "a bandeira de referencia do goberno progresista que saia das próximas eleccións autonómicas do 12X". Caballero visitó el Hospital de Verín junto con el alcalde, Gerardo Seoane, los candidatos Marina Ortega y Juan Carlos Francisco, y responsables públicos y orgánicos de los socialistas gallegos.

El líder del PSdeG se reafirmó en su apuesta por la sanidad pública, universal y gratuita delante del Hospital de Verín como "símbolo da resistencia social fronte aos recortes de Feijóo", refiriéndose a la movilización social que frenó la supresión del paritorio en este municipio. 

"Reconstruír e rearmar á sanidade pública fronte aos desgastes, recortes e privatizacións do PP", es su objetivo, según indicó. Por ese motivo, Gonzalo Caballero apuntaba a que un gobierno progresista en la xunta dará "estabilidade aos profesionais sanitarios, eliminará os riscos da descapitalización da sanidade co PP e apostará pola Atención Primaria e polo mantemento de servizos nos hospitais comarcais". Además, añadió que diseñará un Plan de Saúde Mental. 

El socialista criticó que Alberto Núñez Feijóo hable ahora de reforzar la sanidad "cando en 11 anos recortaron máis de 1.000 profesionais sanitarios, 2.000 millóns de euros de investimento na sanidade pública e 1.000 camas hospitalarias", ademas de "precarizar" las condiciones de empleo y cerrar servicios en los hospitales comarcales, indicaba.

Gonzalo Caballero también manifestaba que exige a Núñez Feijóo que explique en el Parlamento el protocolo de la Xunta "que lle negaba o traslado aos hospitais aos maiores aloxados en residencias en situación de dependencia severa e grande dependencia afectados pola covid". Y advertía que se trata de una situación "da máxima gravidade", que obliga a dar una explicación.