El Concello de Verín optará por eximir las tasas de terrazas este 2021

bares verín (C.C)
photo_camera La calle Montemayor en Verín. (Foto: Concha Caneiro).
Este miércoles se convoca un pleno extraordinario para eximir de tasas de basura, terrazas y ferias

El Concello de Verín convoca un pleno extraordinario el miércoles para impulsar un nuevo paquete de medidas fiscales, "co fin de mitigar os efectos negativos producidos en varios sectores", según anuncian desde el Concello, llevando al pleno la exención de las tasas de ocupación de la vía pública por las terrazas, ferias y de recogida de basura. 

Juan Manuel Jiménez, portavoz del Partido Popular verinense, explica que eso es lo que quería proponer en el anterior pleno y critica que "o grupo de goberno non é capaz de aceptar as nosas ideas".

Y es que el Concello informó de la convocatoria del pleno el pasado viernes, tras las críticas durante las últimas semanas, y en especial estos últimos días, de varios hosteleros por la solicitud de las licencias para la ocupación de las terrazas en la vía pública y los controles de la Policía Local.

En este sentido, el PP verinense considera que "esta situación é un claro exemplo dun grupo de goberno que preferiu antepor os intereses políticos e persoais a axudar a un sector moi debilitado que o último que precisan é que lle poñan máis trabas".

Así, Jiménez continúa reivindicando que "se suspenda temporalmente a aplicación da presente Ordenanza Fiscal para todos os feitos impoñibles durante o 2021". Además, los populares consideran que la ayuda aportada por el Concello de 300 euros "é insuficiente" y que "poderían aportar as diversas partidas que non se utilizan para crear unha liña de subvencións directas". 

El punto álgido de la polémica por las terrazas se produjo el pasado jueves. La Policía local levantó las de la calle Montemayor, una zona que nunca tuvo que solicitar las licencias ya que "antes non pediamos porque é unha zona privada, pero a policía decía que se pedía mentres que o Concello se eximía desa solicitude", explica Javier Rodríguez, hostelero en la Montemayor. Gerardo Seoane, alcalde de Verín, matiza que "esa zona que din que é privada, no ano 91 solicitouse e aprobouse a licencia de primeira ocupación e entregouse a rúa ao Concello, fai un ano solventáronse as deficiencias e a rúa é pública", por eso este año se les solicitó la licencia.

Los hosteleros, por su parte, aseguran tener razón porque, como señala Rodríguez, "se houbera comunicación e nos informaran de como actuar, aforrariamonos todo o que pasou". Seoane pidió disculpas y explicó que este año se les solicitó licencia porque "a Xunta requíreo polo tema dos aforos nos locais e polo seguro de responsabilidade civil".

Te puede interesar