Los populares critican la decisión del gobierno local de trasladar las oficinas agrarias en Verín

Reunión Medio Rural-PP de Verín
photo_camera José González y Juan Manuel Jiménez se reunieron para tratar la problemática.

Tras la polémica surgida en el último pleno del Concello de Verín, el pasado 21 de enero, sobre la decisión del gobierno local de desalojar la Oficina Agraria Comarcal, el Partido Popular de Verín rechaza la decisión y reitera su compromiso con el sector primario

Juan Manuel Jiménez Morán, portavoz del Partido Popular de Verín, se reunió por videoconferencia este martes con José González, conselleiro de Medio Rural, para tratar la problemática provocada por la recién decisión del gobierno municipal de desalojar la Oficina Agraria Comarcal para el uso de sus instalaciones con fines culturales.

En la cita, ambos coincidieron en reclamar responsabilidades al grupo de gobierno -PSOE y BNG- para que recapacite y dé marcha atrás a una actitud que, de llevarse a la práctica, "supondrá un verdadero mazazo para el sector primario de toda la comarca de Monterrei", según reitera el portavoz popular de Verín.

Jiménez Morán asegura que "con esta manobra desleal o alcalde, Gerardo Seoane, e o seu grupo de goberno acabarán por conseguir o peche desta importante oficina para os agricultores, gandeiros e silvicultores da bisbarra sen previamente terllo comunicado -en tempo e forma- á Xunta de Galicia, nin ter facilitado unha alternativa seria e coherente para o mantemento deste servizo". Así, el Partido Popular verinense rechaza el "ultimatum" dado por el gobierno local a la Xunta de Galicia. 

El PP de Verín y el conselleiro de Medio Rural coinciden en reiterar su oferta de diálogo para, "de forma leal y consensuada", buscar una salida a este "órdago lanzado por el grupo de gobierno", recordando que "esta oficina é unha das que rexistra un maior nivel de actividade en toda Galicia, como o demostra o feito de que conte con ata dez prazas de empregados públicos".

Además, rememoran también que la adecuación de estas dependencias supuso por parte de la Administración autonómica un presupuesto de más de 400.000 euros, algo que supondrá "tirar con estes cartos ao lixo e pode mesmo implicar que o Concello teña que asumir unha indemnización, co conseguinte desgaste para as xa esgotadas arcas municipais", según afirman los populares.

Así, la medida de desalojar la Oficina Agraria Comarcal provoca un conflicto con el que, tanto el titular de Medio Rural como el PP de Verín "amosan o seu compromiso co sector primario da bisbarra e seguirán traballando para manter este tipo de prestacións nas mellores condicións posibles, malia a falta de respecto e a ausencia total de disposición a colaborar demostrada polo grupo de goberno municipal".

La posición del grupo de gobierno (PSOE-BNG)

Desde el grupo de gobierno municipal ratifican la decisión tomada, puesto que "nos requerimos ese espazo, e estamos no noso dereito de solicitalo", asegura Gerardo Seoane, alcalde de Verín, que añade que "o Concello non ten por que pórlle outras oficinas", ante las dudas generada sobre la nueva disposición del servicio.

Respecto a la cuestión de que el espacio cultural no generará afluencia de gente como la Oficina, Seoane es claro: "O museo nestes 3 anos xerou 27.000 visitas, non creo que as oficinas tiveran tal afluencia de xente". 

Y es que desde el Concello de Verín aseguran que miran por el bien de los vecinos y que "é falso que non falaramos con Medio Rural, é falso que non esteamos cumplindo a lei, é falso que non se deran alternativas estos anos e é falso que os botemos a patadas". 

Te puede interesar