Monterrei

El Concello de Verín y los sindicatos dialogan sobre su apartado de personal

Monterrei

Empleo público

El Concello de Verín y los sindicatos dialogan sobre su apartado de personal

concello de Verín. (C.C)
photo_camera La casa consistorial de Verín. (Foto: Concha Caneiro).
El PP de Verín critica la política de personal del grupo de gobierno

Los populares de Verín critican la falta de transparencia y gestión del personal llevada a cabo por el grupo de gobierno -PSdeG y BNG- y ponen de manifiesto que "durante os seus anos de goberno revisamos todas as contratacións que se levan feito e observamos que estas son ilegais, contando con numerosos reparos de legalidade por parte do Interventor".

Ante esta situación, Juan Manuel Jiménez, portavoz del PP verinense, asegura que "o bipartito sáltase os principios básicos que deben rexer en todo proceso de contratación de persoal, contrastándose en concorrencia pública, en base ós principios de igualdade, mérito e capacidade, para que todos os cidadáns poidan acceder a eles". Gerardo Seoane, alcalde de Verín, considera que "respetamos os principios, moito mellor do que se fixo noutros mandatos".

El Partido Popular también salienta que "os postos de traballo son adxudicados a dedo de forma clientelar" y consideran que dichos puestos se ofrecen sin procesos selectivos, además de definirlo como "relacións laborais puramente concertadas mediante a figura de contratos menores de servizos".

Así, Jiménez Morán tacha de "absolutamente caótica" la situación del Concello en apartado de personal, añadiendo que "móstrase unha falta de transparencia e nepotismo" haciendo que la política de personal "sexa desastrosa".  

Por su parte, Gerardo Seoane considera que "é moi fácil facer demagoxia, pero hoxe hai aproximadamente 100 postos máis de traballo no Concello que cando estaba o Partido Popular", añadiendo que "para saber o que é a transparencia primeiro hai que entendela".

Además, el PP remarca que durante el mandato del bipartito no se convocó ninguna plaza fija de las que quedaron vacantes, "porque de facelo terían que convocalas de forma pública e non poderían manexar as contratacións", salienta Jiménez, añadiendo que "o que fan é inventar prazas novas" algo que Seoane justifica "dende o 2004 xorden novas cuestións como o teletraballo e outros postos que antes non existían".

Los populares de Verín consideran "vergoñento o que está a suceder no Concello de Verín en materia de persoal" y consideran que se desplaza la legalidad vigente, se usan mecanismos ilegales para contratar personal, omiten los procesos selectivos y "cremos que se está incorrendo en delitos continuados de prevaricación administrativa".

Denuncias 

El portavoz popular salienta la cantidad de denuncias que tiene el grupo de gobierno por parte de los sindicatos, "máis de 20 contenciosos por denunicas de contratos, produtividade...", a lo que se suman dos querellas interpuestas por la Fiscalía, según el PP verinense.

Respecto a los problemas con los sindicatos, el alcalde de Verín quiso aclarar la situación: "A semana pasada tivemos unha reunión cos sindicatos para chegar a conclusión de que empezaremos de cero". Para ello, el Conello prepara una relación de puestos de trabajo y un convenio nuevo "os anteriores son do 2004, xa cambiaron as cousas", además de revisar en conjunto las bases de contratación. 

En esta línea, Seoane acabará la semana que viene la ronda de reuniones para comenzar a trabajar en esta nueva decisión tomada por el Concello de Verín y los sindicatos, remarcando Seoane que "todos os malos entendidos se solucionan empezando de cero".

Te puede interesar