El PP de Verín critica las obras de las vías: "É un caos total"

photo_camera Una ambulancia parada en la vía impide la circulación.
El Concello asegura que, una vez que finalicen las obras, el tráfico será más fluido

El Partido Popular de Verín tilda las obras en los viales de la villa como un “caos circulatorio total”. Y es que los populares, en rueda de prensa, criticaron las reformas que está ejecutando el Concello de Verín “nas estradas, xa que están creando unha gran inseguridade a moitos condutores e facendo imposible a circulación fluida nas rúas centrais da vila”.

Juan Manuel Jiménez, portavoz de los populares, se refirió a dos actuaciones del Concello: a la supresión del tercer carril en la travesía de Pazos (N-525) y las obras en la avenida Luis Espada, en el centro urbano de la villa. “Este xoves houbo unha colisión na travesía de Pazos, unha máis de todas as que se produciron dende que se quitou o terceiro carril, unha actuación sobre a que a Xefatura Provincial de tráfico emitiu un informe en contra das obras”, señaló Jiménez sobre las obras en la nacional. “Cremos que a medida máis eficaz é habilitar de novo os carrís que xa existían”, añadió.

Sobre las obras del centro verinés, el portavoz de los populares aseguró que “están creando moita inseguridade e entorpecendo o tráfico. De feito o outro día unha ambulancia interrompeu o tráfico por unha urxencia, cando antes tiña espazo onde parar e non crear conxestións”. Jiménez Morán remarcó que “está ben humanizar a vila, pero debería primar a seguridade”.

Por su parte, desde el Concello de Verín aseguraron que “o tráfico será máis fluído cando rematen as obras que se están realizando”, y afirmaron que “ata acabar seguirán en obras, vaise completar toda a avenida Luis Espada como está previsto”.