Monterrei

Verín gestionará la atención a la dependencia

Monterrei

Servicios

Verín gestionará la atención a la dependencia

ple2_resultado
photo_camera Un momento del pleno, que se celebró a primera hora de este viernes.
La anterior concesionaria no renovó el contrato al considerar "deficitarias" las condiciones

La Corporación municipal de Verín se reunió este viernes en una sesión plenaria extraordinaria en la que se aprobó -con la abstención de la bancada popular- asumir la gestión directa del servicio de atención a la dependencia. En este sentido, los gestores de la concesionaria anterior -Alpixendra Servicios Rurais- comunicaron su intención de no revalidar la prórroga anual al considerar que "as actuais condicións da adxudicación son deficitarias e nos estaban a provocar importantes perdas ao mes". 

Por su parte, el regidor de Verín, Gerardo Seoane, destacó que "ante a imposibilidade de sacar o prego a concurso polos prazos legais, e para evitar que o servizo se vexa comprometido, decidimos asumilo de forma provisional dende o Concello. Se todo funciona correctamente, manteremos o servizo, se non, volveremos a sacalo a concurso".

Durante la sesión plenaria también se trataron otros puntos incluidos en la orden del día como la solicitud de inclusión en los Planes Provinciales de la Diputación provincial de la canalización de San Lázaro y de las aceras del tramo que une la Casa do Escudo con la carretera de Vences, además del acondicionamiento de las aceras que dan acceso a la calle Primero de Maio. 

Por último, con 12 votos a favor del grupo de gobierno y cuatro abstenciones del Partido Popular se dio luz verde al Plan Económico Financiero, que tiene como finalidad cumplir los objetivos de estabilidad presupuestaria. "O novo Plan Económico indica que é necesario facer catro modificacións. Concretamente, no anterior pleno aprobamos dúas e neste vaise dar cumprimento, por unha banda, a formalizar no ano 2019 a débeda financeira necesaria para financiar a totalidade das inversións que se preveu realizar no exercicio, e dicir, unha modificación de 670.000 euros e, pola outra, a formalizar unha operación de crédito para financiar a totalidade dos gastos correntes devengados no 2018, o cun importe de 531.945 euros", explicou Diego Lourenzo.