Vestuarios con humedades y canastas rotas: así está el complejo deportivo de A Granxa de Verín

verín vestiarios Granxa_resultado
photo_camera Estado de los vestuarios del complejo deportivo de A Granxa en Verín. (Foto: cedida).
El Concello de Verín cubrirá una de las pistas de pádel de A Granxa

El Partido Popular de Verín denuncia el deficiente mantenimiento de las instalaciones deportivas y circuitos al aire libre en Verín. “É lamentable que o actual grupo de goberno sexa incapaz de coidar o mantemento que deberían ter as instalacións deportivas e de lecer do noso Concello”, aseguran los populares de Verín. 

Concretamente el PP hace referencia a las instalaciones del complejo deportivo de A Granxa, que consideran que “nestes momentos está cun mantemento deficiente que vai carrexar moitos problemas no futuro”.  

El campo de fútbol de hierba artificial tiene zonas dañadas por la falta del mantenimiento anual, al igual que las pistas de pádel de hierba artificial,  que Juan Manuel Jiménez, portavoz de los populares, asegura que “están nunhas condicións lamentables e o deterioro fará que non haxa máis remedio que cambiar a superficie nalgunhas partes das mesmas”.  

Además, hace un año aproximadamente empezaron las obras para cubrir una de las pistas de pádel, que aún sin terminar, los populares critican “as facturas de dita obra por valor de 34.400 euros”.  

Ante esto, Gerardo Seoane, alcalde de Verín, aseguró que la pista de pádel se cubrirá de cara a que en invierno también pueda practicarse este deporte y “temos un contrato de mantemento, pero tivemos o campo de fútbol pechado ata agora, na primavera como é lóxico farase ese mantemento”

Asimismo, el deterioro de los vestuarios “cada vez é máis preocupante”, remarcan desde el PP, ya que hay numerosas humedades. Y ya en la pista exterior –anexa al pabellón- el tablero de metacrilato de la canasta de baloncesto está roto desde el año 2015, según los populares.  

Así, Jiménez Morán concluye que “é unha vergoña que unha instalación con tanta demanda se manteña neste estado”.

Estado de los circuietos al aire libre 

Con la pandemia, las actividades al aire libre cogieron fuerza y los circuitos que parten de Verín y llegan hasta el monte de Cabreiroá, el Pozo do Demo, Camiño dos Carros, etc, -hechos en la época de gobierno del PP- están también en mal estado.  

verín Ruta Senderismo Cabreiroa_resultadoUno de los letreros de los circuitos en el suelo. 

“Deberían estar en perfectas condicións polo uso continuado de moita xente” salienta Jiménez, que añade que “hai partes de camiños pechados, sinalizacións rotas, elementos da zona deportiva en Cabreiroá en mal estado, e incluso algúns con puntas saíntes que supoñen un perigo”. 

Respecto a esto, Seoane asegura que “xa se están cambiando a maioría delas en mal estado”, y salienta que “nós sabemos ben o que temos que facer” ante la crítica del Partido Popular verinense. 

Te puede interesar