SANIDAD

La Xunta aplaude la apertura y la oposición ve "conquista" social

Alfonso Rueda ve "cumprido un compromiso", con Gonzalo Caballero hablando de "pulso gañado" a Feijóo

Versiones enfrentadas las del Gobierno gallego y la oposición tras la reapertura del servicio de partos del hospital de Verín. Mientras la Xunta defiende que se hizo patente el compromiso anunciado, el resto de partidos achacan a la movilización social la decisión y hablan de "se reculó".

"É unha boa noticia, cúmprese o compromiso do Goberno galego, dixemos desde o principio que se había pediatras, se abriría", aseguró el vicepresidente autonómico, Alfonso Rueda. Su compañero de partido, Pedro Puy, puso en valor que su formación "aposta por potenciar os hospitais comarcais".

Mientras, la visión del líder del PSdeG, Gonzalo Caballero, es muy distinta. "Unha maioría de galegos conseguen gañarlle o pulso a un presidente que quere pechar servicios e desatender o medio rural. Marcamos un novo tempo político no que a maioría progresista de Galicia que defende a sanidade e os servizos sociais vencen á política de recortes e desmantelamento do público que identifica ó PP", dijo Caballero.

Por su parte, la diputada del BNG Olalla Rodil habló de "conquista" de la ciudadanía. "Se Feijóo tivo que rectificar foi pola presión social despois de dous meses de mobilización permanente", afirmó la nacionalista, que cree que Feijóo "só acerta cando rectifica".

Mientras, las diputadas del Grupo Común da Esquerda Luca Chao y Eva Solla también destacaron la "intensa mobilización da cidadanía", tildando de "escusas" la falta de pediatras argumentada para cerrar el paritorio. "A Xunta é a única responsable", dijeron. 

Te puede interesar