El alcalde de Boborás califica de ‘obtusas’ las críticas del PSOE a las aceras de Feás

El escrito remitido a la alcadía de Boborás por el grupo municipal del PSOE, en el que solicitaba instar a la Diputación de Ourense a la paralización de la construcción de aceras en la carretera de Feás, fue contestado ‘en términos xurídicos’, según el regidor ‘popular’, Cipriano Caamaño. Éste considera que ‘debe ser así a resposta, xa que os socialistas queren facer política dun tema irrelevante’.
Caamaño apunta que ‘os técnicos da Deputación son quen de delimitar as distancias para facer as beirarrúas de dous metros dende a calzada da estrada e deixar un espazo libre diante das vivendas dos veciños de Feás’. El alcalde de Boborás considera que ‘istes veciños teñen á súa disposición o terreo sobrante, no que poden plantar frores, berzas ou patacas se así o desexan, xa que esa superficie é da súa propiedade’. El regidor opina que ‘a oposición enviou o escrito para tratar de polemizar, nunha postura obtusa, con ánimo de sacar rédito electoral e totalmente fóra do sentido común’.

Interés Cipriano Caamaño, sin embargo, se dirigió a la Diputación provincial ‘para solicitar que naquelas zonas de Feás onde quedase un metro aproximado sen beirarrúa fose completado se os propietarios das casas están dacordo’. En caso de que la empresa constructora no asuma estas obras, ‘encargaríase o propio Concello de acometelas sempre e cando estén interesados os veciños desta localidade’, indicó el regidor, que califica de ‘correcta’ la actuación de los técnicos de la institución provincial.

Te puede interesar