El Concello carballiñés propondrá al resto correr con su financiación

Los alcaldes estudian salvar el Grumir local

Integrantes del Grumir carballiñés, en la extinción de un incendio. (Foto: MARTIÑO PINAL)
Los alcaldes de la comarca carballiñesa están convocados a una reunión, que se desarrollará mañana, en la sede de la Agrupación de Voluntarios de Protección Civil, para estudiar el futuro del Grupo municipal de intervención rápida (Grumir) de Carballiño.
La invitación ha sido cursada por el concejal carballiñés de Seguridad, José Antonio Barge Gil, 'un dos obxectivos é buscar unha fórmula que permita o mantemento deste grupo de emerxencias co apoio económico de tódolos municipios da comarca', señaló el edil. La cita está motivada 'pola atención que presta este colectivo ó conxunto da comunidade comarcal en incendios, accidentes, catástrofes naturais e actividades de ámbito social, que supoñen gastos que só ten que abonar o noso Concello', apuntó Barge Gil.


CONTRATOS

El concejal socialista pone, por ejemplo, 'a organización, o vindeiro domingo, dun cross popular en Boborás, ó que imos enviar efectivos do noso Grumir sen ningún tipo de compensación'. Además, el grupo de emergencias solamente dispone en la actualidad de tres personas contratadas a través del convenio entre la Xunta y la Federación Galega de Municipios e Provincias (Fegamp). José Antonio Barge indica que'isto é debido a que o resto dos contratados (13 operarios) remataron en decembro e non serán renovados ata marzo ou abril pola Consellería da Presidencia, e agora só dispomos de voluntarios de Protección Civil para cubri-los servizos'.

Otro de los objetivos que planteará el Concello carballiñés a los ocho regidores de la comarca es la posibilidad de conservar un grupo estable de efectivos de emergencias una vez se ponga en marcha el Parque de Bomberos de O Ribeiro-Carballiño, que conllevará la obligada desaparición del Grumir actual.


INTERVENCIONES

'É evidente que os bombeiros estarán adicados preferentemente á tarefa de extinción de incendios urbáns, e non cubrirán outro tipo de servizos que veñen desenvolvendo os traballadores do Grumir', comenta el concejal de Seguridad carballiñés. Barge Gil alude a las intervenciones en determinados accidentes, la localización de personas desaparecidas, acondicionamiento de carreteras y pistas y la participación en labores de prevención en eventos multitudinarios (Festa do Pulpo, Entroido, Xuntanza de Maiores) y competiciones o concentraciones deportivas.

Los representantes del Concello desean planificar la atención a este tipo de actividades, 'no prazo de un ano e medio ou dous anos, cando xa esté completada a dotación de equipos e vehículos do Parque de Bombeiros'. El edil considera que 'hai que mirar cara o futuro e é básica a colaboración de tódolos concellos da comarca para conquerir estas metas'.

Te puede interesar