Alcaldes socialistas elaboran los estatutos del nuevo consorcio de Carballiño y Ribeiro

Fraga, Cruz, De Francisco, Milia y Rodríguez. (Foto: Martiño Pinal)
El consorcio de municipios de O Ribeiro y Carballiño promovido por el PSOE como alternativa a las mancomunidades está pendiente de los estatutos para su legalización. Los alcaldes de Piñor, Punxín, Cortegada, Carballeda, Maside y Amoeiro se reunieron ayer para perfilar su redacción.
Un restaurante de Maside acogió al mediodía una comida de trabajo en la que participaron los alcaldes socialistas de O Ribeiro y Carballiño que promueven la creación de un consorcio para mancomunar el servicio de recogida de basuras.

Según apuntó el regidor de Piñor, Francisco José Fraga, ‘o obxectivo desta xuntanza é ter unha toma de contacto para seguir avanzando na redacción dos estatutos que rexirán o futuro consorcio, co fin de regular os dereitos e deberes dos concellos que o conformen’. El portavoz socialista añade que ‘o noso compromiso é ter redactado o documento e facelo público para que todos aqueles municipios que desexen adherirse a esta iniciativa coñezan as condicións que se fixen’.

A esta reunión fue invitado el alcalde de Carballiño, Carlos Montes, pero no pudo asistir por encontrarse ausente, si bien acudió el regidor de Amoeiro, Manuel Rodríguez, que se mostró interesado en participar en el consorcio que aglutinó desde un primer momento a Piñor, Punxín, Carballeda de Avia, Maside y Cortegada.

Te puede interesar