O Carballiño

El BNG carballiñés pide vacaciones para trabajadores que son esenciales

O Carballiño

El BNG carballiñés pide vacaciones para trabajadores que son esenciales

Fumega señala que entre las posibilidades de uso estival de la residencia de tempo libre está esa

El BNG insta al alcalde de Carballiño, Francisco Fumega, a conseguir un mayor uso y aprovechamiento de la Residencia do Tempo Libre. "Hoxe parece que existe unanimidade en concluir que nesta pandemia que estamos a vivir hai unha serie de traballadores que diron e están a dar o millor deles para procurar as atencións precisas e imprescindibles tanto sanitarias como de servizos ao resto da sociedade", apunta la portavoz de la formación nacionalista, Sofía García.

Por eso, propone que en la reunión anunciada por Fumega con los responsables de la Consellería de Política Social solicite para estos trabajadores "a posibilidade de ter, xunto coas súas familias un merecido descanso nas instalacións da residencia do Carballiño". El BNG considera que la iniciativa "é compatible coa oferta habitual que poidera facerse no caso que non se ocuparan todas as prazas dispoñibles".

El alcalde, Francisco Fumega, declara que en la petición de apertura que va a trasladar a la Consellería, además de la posibilidad de campamentos de verano, también incluye la posibilidad de las vacaciones a las que se refiere la portavoz nacionalista.