O Carballiño

El BNG pide la apertura de los parques infantiles

O Carballiño

El BNG pide la apertura de los parques infantiles

Juegos del parque infantil de la Alameda, en Carballiño.
photo_cameraJuegos del parque infantil de la Alameda, en Carballiño.

El BNG de Carballiño defenderá en un próximo pleno una moción instando al gobierno municipal a la apertura de los parques infantiles de este municipio. La portavoz, Sofía García, declara que "non ten explicación a demora da apertura dos parques infantís da vila, pasado xa un tempo máis que considerable desde que hai protocolos establecidos pola Xunta para a súa reapertura".

Al respecto recuerda la concejala que los niños pueden estar en "terrazas, cafeterías e distintos espazos públicos pero non en lugares adaptados para eles" y, por ese motivo, considera que son los más olvidados en esta pandemia.

"Despois dun mes seguimos sen saber canto tempo vai precisar o goberno municipal para acometer unhas medidas que vilas máis pequenas e cidades poideron abordar", matiza este grupo.
Los responsables municipales confirmaban ayer que por el momento no se abrirán estos espacios infantiles, "mentres non se poida garantir a seguridade", añadiendo que se estudiará en función de la evolución de la crisis sanitaria.