Carlos Montes confía en un pacto de progreso con el BNG para gobernar con estabilidad

Carballiño, una villa con futuro termal

Carlos Alberto Montes Marqués, alcalde de Carballiño.
Carlos Alberto Montes Marqués nació en Carballiño en 1966. Casado y padre de una hija, es licenciado en Geografía e Historia por la Universidad de Santiago de Compostela. Recientemente cumplió cuatro años al frente de la alcaldía y es diputado provincial desde 2007, además de presidir la comisión de la sección de villas termales de la Fegamp y ser miembro de la ejecutiva del mismo departamento de la Femp.
La próxima apertura del enlace directo con la autovía Santiago-Ourense (AG-53) abre un nuevo abanico de posibilidades de desarrollo socioeconómico de la villa del Arenteiro. El alcalde de Carballiño, Carlos Montes, considera que ‘esta nova vía colocanos nunha situación privilexiada a nivel de comunicacións, de xeito que servirá para desenvolver un novo Plan Xeral de Ordenación para acometer a ampliación do solo industrial’. Una apuesta del equipo municipal de gobierno que discurrirá paralela ‘á recuperación do Carballiño como vila termal, coa modernización das actuales instalacións balnearios coma obxectivo, que non por ser complicado o imos levar adiante’.

Carlos Montes recuerda que ‘houbo un antes e un despois cando o bipartito chegou a un acordo para gobernar Galicia, xa que supuxo a execución de grandes proxectos polos que levábamos loitando durante moitos anos, e que cambiaron radicalmente o municipio en diferentes ámbitos’. El alcalde cita la apertura de la AG-53 con el tramo gratuito entre Dozón y la ciudad, y el saneamiento de los ríos Arenteiro y Carrás, como las obras más relevantes. Actualmente, considera que ‘estamos nun periodo de transición auspiciado polo cambio político no Goberno da Xunta, e confiamos en que iste execute os compromisos acadados co Carballiño’.

Pero el regidor socialista no olvida que gobierna en minoría el Concello desde hace dos años, con ocho concejales frente a cinco del PP y cuatro del BNG. ‘Dende o primeiro día, a nosa intención foi buscar unha coalición cos nacionalistas que non conquerimos levar adiante’, indica. Sin embargo, apunta que ‘os contactos con eles mantivéronse constantes no tempo e incluso agora xa son máis fluidos, nunha etapa de achegamento que pode facer posible un acordo de goberno ata o remate do noso mandato’.

Carlos Montes mira esperanzado al futuro, ‘xa que o máis importante é formar e integrar un grupo de traballo que dende a Corporación defenda os intereses dos veciños do Carballiño e poña coma único obxectivo ó progreso social e económico do pobo, aproveitando e optimizando os nosos recursos naturais, patrimoniais e industriais’.

EN CLAVE PERSONAL


¿Echa de menos sus aficiones geográficas e históricas?

Tengo que asegurar con palabras mayúsculas que sí, porque es una labor que me encanta, y siempre que tengo la oportunidad me gusta sumergirme en los archivos históricos.

De no vivir en Carballiño, ¿cuál sería su alternativa?

Me gustaría Santiago de Compostela, donde residí durante cinco años de mi vida.

¿Un referente destacado en política? Felipe González.

¿Tiene muchas aficiones? Me gusta andar mucho y el deporte en general, y reservo un tiempo de relax para la música y la lectura. Otra pasión son los viajes, sin distinción de países y continentes.

¿Que libro lee actualmente?

Estoy con ‘El corazón de piedra verde’, una novela del ensayista Salvador de Madariaga, que como muchos otros tuvo que marcharse al exilio.

Como reconocido ‘barcelonista’, ¿cuál es su opinión sobre los fichajes millonarios del Real Madrid?

La verdad es que no entiendo cómo en la época de crisis que estamos atravesando se pueden pagar unas cantidades de euros exageradas en unos meros traspasos. Otra cuestión es si finalmente los jugadores que el presidente del club madrileño dan el rendimiento esperado durante la próxima temporada.

LA OPOSICIÓN:

Argimiro Marnotes: 'Son incapaces de gobernar'

Los dos últimos años de mandato de Carlos Montes ‘demostran a irresponsabilidade do actual alcalde para estar á fronte dun municipio da importancia do Carballiño’, señala el portavoz del PP en la Corporación, Argimiro Marnotes Fernández. Añade que ‘síguese a notar a sombra de Manuel Vázquez detrás do equipo de goberno, xa que se pensa máis nunha estratexia global do Partido Socialista a nivel galego que xestionar o Concello’.

El concejal ‘popular’ recuerda que ‘tampouco teñen a capacidade suficiente para falar coa oposición e tratar de consensuar aqueles temas que sexan de interés xeral para os cidadáns’. Argimiro Marnotes añade que ‘nestes dos últimos anos, está claro quen está na oposición e non está claro quen está no goberno do Concello carballiñés’.

Por su parte, el portavoz del BNG, Manuel Amil Otero, apunta que ‘dende o primeiro momento, nós fixemos unha oferta de diálogo ó alcalde que el non quixo escoitar, e por iso aínda non están aprobados os orzamentos municipais para iste ano’.

Además, el edil nacionalista indica que ‘nós propuxemos a posta en marcha dunha auditoría das contas do Concello, que foi aprobada e non executada, e un cambio radical na política de persoal coa incorporación da oposición á mesa de negociación cos sindicatos, que tampouco quixeron asumir’.

Amil Otero considera que ‘estas son premisas necesarias para acadar un acordo co PSOE e conquerir un achegamento que sería bó para os intereses dos carballiñeses e o futuro do municipio, que está a sufrir unha parálise a nivel de xestión’.



Te puede interesar