La Región

POLÍTICA LOCAL

CxG de Punxín pide investigar el pacto de PP y Ciudadanos

Aseguran que habían llegado a un acuerdo de PSOE, CxG y Ciudadanos para que gobernase esta última formación

María Estrella Fernández, Eladio Fernández y Alejandro Carlos Fernández.
María Estrella Fernández, Eladio Fernández y Alejandro Carlos Fernández.
CxG de Punxín pide investigar el pacto de PP y Ciudadanos

CxG ha solicitado una comisión de investigación en el Concello de Punxín, para que se dé explicación de "cales foron as presións ou prebendas que ofreceron dende o PP para facer desistir a Ciudadanos de ter a alcaldía", según explicó el portavoz de CxG, Eladio Fernández.

Desde la formación galleguista se hace hincapié en el pleno de constitución de la actual corporación, na que o representante de Cs renuncia expresamente a ser candidato e, por tanto, a ser votado, cortando a posibilidade de ser o alcalde do Concello, co programa de goberno presentado, en campaña, por Cs, tal como tiñamos falado en conversacións previas" entre PSOE, Ciudadanos y CxG.

Compromiso por Galicia cree que estas actitudes atacan el fundamento del sistema democrático y la transparencia mínima que debe tener la elección de un alcalde. "Entendemos que o partido político Cs está en tela de xuízo en Punxín e debe aclarar moi ben ao seus votantes e a todos os veciños por que desiste de ser alcalde ou ser votado, cando durante toda a campaña , ofreceu ao veciños, como fixemos todos, ser unha nova alternativa de goberno, que viña a renovar a ilusión de todo un pobo", señalan desde CxG.