O Carballiño

CxG de Punxín pide investigar el pacto de PP y Ciudadanos

O Carballiño

política local

CxG de Punxín pide investigar el pacto de PP y Ciudadanos

María Estrella Fernández, Eladio Fernández y Alejandro Carlos Fernández.
photo_cameraMaría Estrella Fernández, Eladio Fernández y Alejandro Carlos Fernández.

Aseguran que habían llegado a un acuerdo de PSOE, CxG y Ciudadanos para que gobernase esta última formación

CxG ha solicitado una comisión de investigación en el Concello de Punxín, para que se dé explicación de "cales foron as presións ou prebendas que ofreceron dende o PP para facer desistir a Ciudadanos de ter a alcaldía", según explicó el portavoz de CxG, Eladio Fernández.

Desde la formación galleguista se hace hincapié en el pleno de constitución de la actual corporación, na que o representante de Cs renuncia expresamente a ser candidato e, por tanto, a ser votado, cortando a posibilidade de ser o alcalde do Concello, co programa de goberno presentado, en campaña, por Cs, tal como tiñamos falado en conversacións previas" entre PSOE, Ciudadanos y CxG.

Compromiso por Galicia cree que estas actitudes atacan el fundamento del sistema democrático y la transparencia mínima que debe tener la elección de un alcalde. "Entendemos que o partido político Cs está en tela de xuízo en Punxín e debe aclarar moi ben ao seus votantes e a todos os veciños por que desiste de ser alcalde ou ser votado, cando durante toda a campaña , ofreceu ao veciños, como fixemos todos, ser unha nova alternativa de goberno, que viña a renovar a ilusión de todo un pobo", señalan desde CxG.

Más en O Carballiño