Espazo Común pide la reparación de las dos depuradoras de las aguas residuales

El grupo municipal Espazo Común de Carballiño ha presentado una moción para que el Concello proceda a reparar las dos depuradoras de aguas residuales “e deixe de pagar sancións”, matiza. Añade que después de 10 años, “a do Carrás segue sen legalizar e a de Godás do Río recibe multas por exceso de verquidos”, explicando que el Concello es sancionado por la Confederación Hidrográfica del Miño - Sil “por non ter feita a necesaria adaptación á legalidade vixente”. 

 

EL ALCALDE AFIRMA QUE EL CONCELLO TRAMITA LA LEGALIZACIÓN DE LA DEL CARRÁS Y EN GODÁS DICE QUE HAY VERTIDOS CON FUERTES LLUVIAS

“No caso da do Carrás, recepcionada no ano 2011, 10 anos despois, segue sen ter legalizados os seus verquidos. Un trámite imprescindible para que os organismos de control medioambiental deixen de impor sancións ao Concello”, afirma Espazo Común; y añade que en la de Godás do Río, “a falla dunha modernización e dunha sensata reparación dos sistemas de canalización de recollida de pluviais, conleva que tamén se teñan pagado xa sancións”.

El alcalde de Carballiño, Francisco Fumega, reconoce que la depuradora del Carrás está sin legalizar pero que ya han remitido a la Confederación Hidrográfica del Miño - Sil toda la documentación requerida para regularizar esta instalación. Por ese motivo, asegura que la sanción ha sido recurrida.

En la de Godás, el problema está en el tanque de tormentas que se desborda cuando llueve con intensidad al no tener capacidad para asumir un exceso de aguas pluviales por lo que fue necesario pagar 200 euros de sanción el pasado año por causa de uno de estos vertidos. Fumega insiste en que aparte de estos problemas, ambas depuradoras funcionan bien

Te puede interesar