La Región

ELECCIONES MUNICIPALES

Fumega pidió el voto para una mayoría clara

Los socialistas sobrepasaron el aforo del auditorio respaldando la candidatura

Fumega pidió el voto para una mayoría clara

Los socialistas sobrepasaron el aforo del Auditorio Manuel María durante el mitin con el que arroparon al candidato a la Alcaldía de Carballiño, Francisco Fumega, y a su equipo.

El secretario xeral, Gonzalo Caballero, animaba al público asistente, militantes, alcaldes, senadores y demás autoridades presentes, manifestando que "este é un partido que está en racha porque somos o partido da xente" y así hacía un breve repaso de los proyectos desarrollados dentro del ámbito estatal en políticas sociales, en igualdad de oportunidades y justicia social.

En su intervención, Gonzalo Caballero se refirió a la sanidad universal y gratuita, a un sistema educativo igualitario o al empleo digno, entre otros logros del PSOE "co que se fixeron todos os avances para poder vivir mellor". Por eso, apuntaba que este partido "despois de ter gañadas as eleccións xerais quere ter un exército de progreso en cada concello". "Tes o apoio de todos os socialistas auténticos para ser o alcalde de Carballiño", manifestaba Caballero dirigiéndose a Fumega.

El secretario xeral de los socialistas en Galicia también se apuntaba a que el PP "abandonou o centro e a moderación" y que el "suspenso que lle deron os cidadáns" ha sido una consecuencia del pacto con VOX, porque "non quere entender que a ultradereita pon en risco os avances". Y sobre Carballiño señalaba que "é o momento de poder soñar cun concello próspero que se pode facer realidade".

Francisco Fumega dijo que "eu entendo a política como un exercicio para todos os cidadáns. Se é un veciño estou a súa disposición", y añadía "Carballiño é unha vila amable, próspera e con futuro", y que "este partido é o que nos vai levar a cabo os proxectos nestes próximos catro anos". Fumega considera que "unha boa xestión económica é unha boa base para gobernar", y que por eso durante este último mandato logró acabar con la deuda de tres millones de euros y contar con superávit para mejorar las políticas sociales, las infraestructuras, la cultura, impulsar el turismo y el deporte, entre otros proyectos, al mismo tiempo que enumeraba las propuestas que tiene su equipo para la próxima etapa. Por ello, pidió "concentrar o voto e optar a a maiorías, se non poden ser absolutas, que sexan maiorías claras".

El secretario de los socialistas en Ourense, Rafael Villarino, pidió a los asistentes el esfuerzo necesario para "repetir os resultados das xerais", asegurando que "a dereita estase desmoronando". A Fumega lo definió como "unha boa persoa", una persona próxima y democrática.

La presentación corrió a cargo de la exconcejala Elisa Domínguez, que se dirigió al candidato, manifestando que "conseguiches devolvernos a ilusión a moitos carballiñeses socialistas".