El INE pide un informe de la subida del censo en Castrelo

Casa Consistorial del municipio de Castrelo de Miño.
photo_camera Casa Consistorial del municipio de Castrelo de Miño.
La subida del censo en Castrelo fue denunciada por el BNG y el alcalde afirma que el requerimiento tipo es algo muy normal

La Oficina del Censo Electoral comunica al grupo municipal del BNG de Castrelo de Miño que “obtivéronse indicios dun incremento superior ao que cabería esperar da evolución experimentada nos meses anteriores, polo que con data do 12 de xaneiro de 2023 requeríuse informes explicativos deste concello”, en relación a la subida del censo en este municipio.

Así se lo comunicó al BNG en el día de ayer tras la reclamación realizada por el portavoz de este grupo, Esteban Suárez, en relación al incremento del censo “ás portas do seu peche ante as eleccións municipais do 28 de maio”.

Este grupo de la oposición denunciaba ante el Instituto Nacional de Estadística (INE) un incremento de 48 nuevos censados en los últimos dos meses, y que de todos ellos “35 altas son na parroquia do equipo de goberno (Macendo), das cales, 25 son nos pobos do alcalde e concelleiros do PP, e 20 das altas, son nas casas do alcalde e dos concelleiros e familiares do goberno de Castrelo de Miño”. 

La Oficina del Censo Electoral también comunica a los nacionalistas que continuará requiriendo información del Concello por segunda vez, ante la falta de respuesta al primer requerimiento.

 “Unha vez finalizadas estas actuacións, o BNG esixirá onde proceda o castigo destas presuntas ilegalidades que poden supor a inhabilitación para cargo público do alcalde e concelleiros do equipo de goberno, xa que na resposta aos medios, o señor Pazos non tivo ningún tipo de reparo en afirmar que foron eles os responsables deste aumento irregular do censo”, apunta Esteban Suárez.

El alcalde de Castrelo de Miño, Avelino Pazos (PP), aseguraba que el requerimiento del INE “é unha carta tipo que manda aos concellos cando se empadroa a xente. Xa as mandaron con anteriores gobernos do PP, co do BNG e agora de novo co do PP, sempre que hai máis empadroados”.

El regidor municipal añade que si no ha contestado rápido ha sido porque el alguacil ha estado de vacaciones y acaba de incorporarse, pero que “xa din unha orden de traballo para cumprir co requerimento do INE”. Así, el alguacil comprobará que los nuevos empadronados están residiendo en los domicilios que han indicado. “O informe que faga o alguacil será remitido ao INE, é algo que está dentro da normalidade”, matiza Avelino Pazos.

El regidor había declarado en relación al incremento de empadronados que había influido la campaña realizada por el equipo de gobierno instando a los vecinos de Castrelo de Miño que residen más tiempo en ese municipio que fuera a que se empadronasen. También se refería a que es un concello emprendedor con importantes ventajas fiscales, que ofrece buenos servicios y está bien comunicado.

Te puede interesar