‘Aquí hai moita xente maior e calquera día hai unha desgracia’, comentan los vecinos de la parroquia

La invasión por motos y quads de la Ruta dos Arrieiros genera temor en las aldeas de Sagra

 Carretera de acceso al ‘Camiño dos Arrieiros’, en O Penedo de Sagra. (Foto:  Martiño Pinal)
Los vecinos de las localidades de la parroquia carballiñesa de Partovia temen que el paso de motos y ‘quads’ por las pistas del Camiño do Arrieiros pueda causar un accidente. ‘Nestes pobos só vive xente maior e istes vehículos baixan a gran velocidade, co perigo que supón’, apunta un vecino de la aldea de O Penedo. Por parte del Concello, los concejales de Tráfico y Servizos Públicos apuntaron que ‘cecais haberá que enviar unha patrulla da Policía Local a esta zona para controlar a situación’.
Las obras de la ruta conocida como ‘Camiño dos Arrieiros’ están a punto de finalizar en los tramos pendientes de los 17 kilómetros totales que atraviesan las parroquias carballiñesas de Mesego, Banga, Barón, Partovia y Sagra. Pero en esta última, las pistas que unen aldeas como A Fraga y O Penedo sufren durante los fines de semana la invasión de motos de trial y vehículos todoterreno de cuatro ruedas (quads), aprovechando que no hay operarios trabajando y que los caminos no están cerrados al tránsito de automóviles.

‘Aquí hai moita xente maior e calquera día ocorre unha desgracia’, señala un vecino de O Penedo de Sagra. Añade que ‘istes rapaces que andan nos todoterreno baixan a gran velocidade dende a estrada que vai de Carballiño a Cabanelas, e logo métense polo medio do pobo para ir ata A Fraga ou cruza-lo río Carrás cara ó Barón’.

Bolardos

Así, el riesgo de que una persona sea atropellada -no hay protección peatonales lo suficientemente alto para que los vecinos de estas aldeas aisladas de Carballiño soliciten en los próximos días el amparo del Concello. En este sentido, señalan que ‘temos coñecemento de que noutros tramos do Camiño dos Arrieiros -un proyecto que financia el Ministerio de Medio Ambiente con 1,3 millones de eurosa empresa adxudicataria das obras colocou uns bolardos para impedir o paso de automóbiles’. Al respecto, el alcalde, Carlos Montes, recuerda que ‘a instalación destes pivotes espertou certa polémica en Partovia, xa que os propietarios de fincas non poden acceder a eles cos seus coches e tractores’.

Por otra parte, los concejales de Tráfico y Servizos Públicos, José Antonio Barge y Edelmiro Mateo, indican que ‘cecais haberá que desplazar a unha patrulla da Policía Local para controlar a situación’.

Te puede interesar