Política local

El PP carballiñés reclama la ley de emergencia social

Los populares recuerdan que el 1 de febrero de 2018 se aprobó en pleno la puesta en marcha de esta iniciativa

El grupo municipal del PP en el Concello de Carballiño reclama una ley de Emergencia Social para el concello. Recuerdan desde el PP que "fai 764 días dende o 1 de febreiro de 2018 que se aprobara en pleno o poder ter unha ordenanza de Emerxencia social a petición do Grupo Popular". Añaden los populares que los miembros del grupo de gobierno municipal "tardaron 455 días ata o 2 de maio de 2019 en ter aprobado inicialmente esta ordenanza en pleno. E  agora levan 242 días sen contestar as 6 alegacións que se presentaron o 8 de xullo de 2019".

Los populares remarcan que el Concello de Carballiño sigue derivando a todos los vecinos que precisan de ayudas, para solventar situaciones puntuales de emergencias que pueden cubrir gastos como alquiler, recibos de luz, agua o teléfono, o situaciones transitorias  a la espera de ayudas de otras administraciones, "a asociacións beneficas como Caritas e Cruz Vermella que fan unha laboura encomiable, e que a subvención que lles da o Concello do Carballiño, tería que ser para cubrir gastos de funcionamento", señalan.

Los populares piden que "de unha vez por todas se remate este expediente de ordenanza de emerxencia social, para que poida ser de aplicación canto antes, e pedirá non obstante as reponsabilidades a quen corresponda, pois parécenos, canto menos, un acto de irresponsabilidade".

Te puede interesar