O Carballiño

El PP solicita que los plenos vuelvan al horario matinal

O Carballiño

El PP solicita que los plenos vuelvan al horario matinal

El del pasado jueves se prolongó hasta las 00.30 horas y tuvo que suspenderse para retomarse la próxima semana

El grupo municipal del Partido Popular en el Concello de Carballiño reclama que se vuelvan a convocar los plenos municipales en horario matinal. Esta petición surge a raíz de los sucedido en la última sesión plenaria, la del pasado jueves 28 de noviembre, "que comezou ás 19,30 horas e suspendeuse a media noite, quedando pendentes tres mocións, máis rogos e preguntas", señalan desde el PP.

Recuerdan que solo "no período 2011-15, durante o mandato do Partido Popular, os plenos se celebraron de mañá, e o resultado foi óptimo, pois se terminaban a horas lóxicas que permitían tanto o traballo máis eficiente dos medios de comunicación como ter a administración en funcionamento nese momento, sen provocar que ningún traballador tivese que facer horas extras, favorecendo así a conciliación laboral tanto dos membros da corporación como dos traballadores".

Por otra parte, consideran imprescindible un reglamento para el funcionamiento del pleno, tema que aseguran estar dispuestos a estudiar y consensuar, con el objetivo de que se transmitan a los vecinos "ideas, proxectos, iniciativas e conclusións o máis claras e concisas que se poida".

junta de portavoces

Al mismo tiempo, apuntan también desde el grupo municipal popular la necesidad de regular las juntas de portavoces, "inexistentes hoxe e que son imprescindibles para un mellor entendemento entre grupos políticos e nas que se poden solucionar moitos temas sen necesidade de levalos ao pleno", apuntan, con el objetivo, todo ello , "de non seguir facendo o ridículo como corporación".

Más en O Carballiño