O Ribeiro

Arnoia tramita la creación de su primer parque empresarial

O Ribeiro

Arnoia tramita la creación de su primer parque empresarial

Lugar en el que se ubicará el futuro parque empresarial de Arnoia.
photo_cameraLugar en el que se ubicará el futuro parque empresarial de Arnoia.
Está prevista su ubicación en la zona de A Reza con una superficie de 44.000 metros cuadrados

El Concello de Arnoia está tramitando el proyecto de un parque empresarial que ya había sido contemplado en el PXOM (Plan Xeral de Ordenación Municipal). Esta semana ha logrado la aprobación de la evaluación de impacto ambiental. 

Rodrigo Aparicio, alcalde del concello, señala que "esta aprobación é unha gran noticia porque é un trámite no que estancan moitos proxectos doutros municipios". 
El regidor también destaca que este trámite no es el único por el que acaba de pasar el proyecto, si no que también lo han tenido que someter a una modificación urbanística. "O parque empresarial xa estaba plantexado no PXOM pero tiña unha cabida para empresas menor da que finalmente vai levar, isto débese a que era un proxecto pensado para un determinado número e, mentres aínda estábamos con ese papeleo, tivemos o interese dunha que necesitaba un maior espazo para poder explotar algún dos nosos recursos naturais, así que, antes de empezar as obras, xa modificamos o proxecto para que todas teñan cabida".

Este parque empresarial estará situado en la zona de A Reza, a la altura de la Ou-402 y contará con una superficie de 44.000 metros cuadrados para albergar, según el  alcalde, "empresas un pouco máis grandes pero, sobre todo, varias de aquí que non tiñan un solo empresarial sobre o que desenvolver a súa actividade e agora van a telo".
Precisamente por la cercanía a la Ou-402, propiedad de la Xunta de Galicia, Rodrigo Aparicio afirma que "imos intentar chegar a un acordo coa Consellería de Infraestruturas sobre todo no referente a conexión viaria, xa que sería de gran utilidade un bo desvío, non só para o Concello de Arnoia senón para todo o Ribeiro".

Además, la planificación se está llevando a cabo teniendo en cuenta a la Axencia Galega de Infraestruturas, porque en la misma zona en la que se localizará el polígono está previsto un ensanche de la carretera y una senda peatonal, es por ello que el regidor manifiesta que "estamos traballando en conxunto para que unha obra non interfira na outra e para que haxa certa harmonía por así decilo". El importe total de este parque empresarial, para que esté completamente adaptado y preparado para albergar empresas, será de 1.200.000 euros. 

De esta cifra, aunque la primera aportación es del propio Concello como los honorarios de esta modificación o del Plan Parcial, gran parte se conseguirá mediante ayudas entre la Deputación de Ourense y la Xunta de Galicia.

El alcalde de Arnoia, Rodrigo Aparicio, asegura en cuanto a la ayuda de la Deputación provincial que "máis ou menos xa temos sobre a mesa un compromiso para que nós boten unha man na urbanización do polígono e máis na expropiación, que van ser as dúas partes máis custosas".

Por otra parte, con la Xunta de Galicia, desde el concello, además de buscar la ayuda para el proyecto de conexión vial, también cuentan que colabore con una parte de la urbanización del parque. 

Más en O Ribeiro