La caldera de biomasa del pabellón, en reparación

Un operario trabaja en las instalaciones del pabellón polideportivo O Consello.
photo_camera Un operario trabaja en las instalaciones del pabellón polideportivo O Consello.

La caldera de biomasa y los circuitos de agua caliente y calefacción del pabellón polideportivo O Consello, en Ribadavia, están siendo reparados para acabar con las deficiencias motivadas por el paso del tiempo y por los cientos de usuarios que utilizan a diario estas instalaciones.

Con una inversión de más de 47.000 euros, la reparación corre a cargo de la Diputación provincial. La alcaldesa, Noelia Rodríguez, declara que “sempre se realizaron importantes
investimentos no polideportivo do Consello, pero co paso do tempo, as instalacións vanse quedando obsoletas e era preciso acometer esta renovación”, y teniendo en cuenta que las obras “permitirán mellorar os servizos que o Concello ofrece á cidadanía”. En ese sentido, asegura que “é un dos polideportivos máis importantes e de máis actividade da provincia, xa que ten preto de mil socios e ofrece unha ampla variedade de actividades físicas como son o ximnasio ou a sala de spinning, ademais de numerosas clases colectivas e de albergar encontros de diferentes equipos”.

Te puede interesar