O Ribeiro

Colleiteiros del Ribeiro sacan al mercado la marca “Xuntos"

O Ribeiro

Colleiteiros del Ribeiro sacan al mercado la marca “Xuntos"

"Colleiteiros" de O Ribeiro durante una cata de vinos.
photo_camera"Colleiteiros" de O Ribeiro durante una cata de vinos.
El proyecto ha sido impulsado por la asociación para vender en las tiendas y abrir un nuevo mercado

Un grupo de 14 "colleiteiros" de la Denominación de Origen Ribeiro presentarán en la próxima semana del 6 al 10 de julio el vino "Xuntos" y "Xuntas", en blanco y tinto, que estará en los supermercados a la venta a mediados del mismo mes. Se trata de un proyecto impulsado por la

Asociación de Colleiteiros do Ribeiro para "transformar unha situación de crise coma a do covid-19  nunha oportunidade, unindo as nosas forzas, para acceder a unha canle, coma a de alimentación a que, fundamentalmente por tamaño, non tiñamos acceso, e a que agora xa podemos acceder grazas ao programa Mercaproximidade da Conselleria de Medio Rural", señalan. 

El primer lote de "Xuntos" estará formado por 5.334 botellas de vino blanco elaborado entre todas las variedades autóctonas blancas de esta Denominación de Origen Ribeiro (está compuesto por un 67,3% treixadura, 14,4% de godello, 11,6% de albariño y un 6,7% entre loureira, torrontes, lado y caiño blanco), con el vino aportado por 10 "colleiteiros". 

El lote uno de Xuntas serán 1.332 botellas de vino tinto (su composición es de un 27,5% caiño, 23,8% mencía, souson 18,1%, brancellao 15,6% y ferrón el 15%)  en el que participan los vinos de cuatro "colleiterios".

EN CIFRAS: XUNTOS
5.334
 Son las botellas de vino blanco que formarán parte del primer lote de la nueva marca "Xuntos" .
1.332
El número de botellas que se llevarán al mercado correspondientes al primer lote de "Xuntas".
14
El número de colleiteiros que lanzan la nueva marca.

Accesibilidad

"Os viños de colleiteiro están entre os máis premiados e apreciados polos consumidores, pero a situación de peche da hostalaría mostrounos que non son tan accesibles como pensábamos, ao non estar nos lineais dos supermercados e grandes superficies. Con este proxecto pretendemos dar máis visibilidade aos nosos viños e achegar ao público o segmento de viños de calidade do Ribeiro", apuntan los promotores de esta iniciativa comercial, que pretende abrir un nuevo espectro de mercado para los caldos de la Denominación.

"Xuntas" y "Xuntos" son dos vinos, tinto y blanco, que bajo el criterio técnico de dos de los mejores enólogos de Galicia, como Álvaro Bueno y Pablo Estévez, "reproducen a excelencia dos viños de colleiteiro dos que se nutren. Pero non so están xuntos os nosos viños, xuntan tamén as castes autóctonas do Ribeiro", indican .Además colaboran en este proyecto "os nosos provedores que sempre están apoiando cando é máis necesario", concluyen.

“Un viño que representa ao Ribeiro"
"É un viño que representa á Denominación de Orixe Ribeiro porque está elaborado con todas as variedades autóctonas", afirma el enólogo Pablo Estévez. "Trátase de xuntar viños elaborados de pequenos adegueiros, que seleccionamos previamente entre os dispoñibles para realizar a combinación tendo en conta as particularidades que aporta cada un dos colleiteiros", añadía. El enólogo valora el hecho de que para este vino final se parte de otros muy personalizados y singulares, elaborados con distintas variedades autóctonas. "O branco ten moi boa intensidade cromática e aroma de frutales e florales, é un viño moi característico e representativo do Ribeiro". Los "colleiteiros" han decidido que su presencia en las tiendas de alimentación sea a través de una única marca para favorecer la venta.

Más en O Ribeiro