O Ribeiro

El Concello de Ribadavia cubre el último trámite para su PXOM

O Ribeiro

El Concello de Ribadavia cubre el último trámite para su PXOM

Incendio de madrugada en una vivienda del centro de Ribadavia. En el mismo, un agente del GES Ribadavia sufrió un accidente. FOTO: ÓSCAR PINAL.
photo_cameraIncendio de madrugada en una vivienda del centro de Ribadavia. En el mismo, un agente del GES Ribadavia sufrió un accidente. FOTO: ÓSCAR PINAL.

 El Boletín Oficial de la Provincia del lunes recoge la publicación del Plan Xeral de Ordenación Municipal del Concello de Ribadavia. Con esta publicación se completan los trámites necesarios y, por lo tanto, el documento de ordenación urbanística está ya plenamente vigente.

El alcalde de Ribadavia, César Fernández, señaló que "oa publicación do PXOM no BOP complétase un longo proceso de máis de 15 anos e no que participaron diferentes corporacións municipais, e por fin Ribadavia contará con un Plan Xeral de Ordenación Municipal, un documento que dota de seguridade xurídica a todo o que ten que ver co desenvoplvemento urbanístico, nos seus diferentes usos, do Concello de Ribadavia".

Cesar Fernández destacó que con la entrada en vigor del Plan Xeral de Ordenación Municipal  y con las medidas específicas que se están a implementar en el campo del urbanismo en partes concretas del ayuntamiento, como es el caso del trabajo que se está realizando para convertir el casco histórico en área RexUrbe, "estamos seguros de que se poderán acometer numerosos proxectos, tanto dende o ámbito público coma do privado, moi importantes para o Concello de Ribadavia".