O Ribeiro

Los ediles del PSOE de Melón quieren estar en el gobierno

O Ribeiro

Los ediles del PSOE de Melón quieren estar en el gobierno

Afirman que solicitaron un pleno porque "foi a única opción que nos deixaron o alcalde e o partido"

Miguel Ángel Meiriño, Cayetano Serrano y María Jesús Rodríguez, tres de los cuatro concejales de Melón que han solicitado un pleno reclamando al alcalde de su propio grupo socialista que se retire el sueldo y constituya una junta de gobierno, afirman que "foi a única opción que nos deixaron tanto o alcalde como a dirección do partido. Un alcalde ten que ser un líder. Un alcalde ten que informar ós seus concelleiros. Un alcalde ten que comunicar ós veciños e ser transparente. Un alcalde ten que xestionar de cara ós cidadáns e apoiándose no grupo municipal de goberno". Añaden que el regidor "recoñece a crispación interna no equipo de goberno, o que non aclara é a razón pola que decide non contar con ninguén e incumprir o que se acordou no pleno organizativo para transformar a xestión municipal e gobernar de cara ós veciños".

En relación al sueldo,  afirman que apoyaron su dedicación con salario y que "seguímolo pensando así, pero ten que exercer e dedicar ese tempo a ser alcalde" y recuerdan que ninguno de ellos ha pedido ni cobrado nada del Concello ni tan siquiera por asistir a pleno. Aunque son cuatro concejales, estas declaraciones las suscriben tres, para mostrar también su apoyo a Ángel Barba, que según indican nunca ha pedido una dedicación al Concello como manifestó el alcalde.

El regidor, Emilio Díaz, manifestaba que "non me parece ben que fagan público algo que debería ser interno. O día 12 teremos o pleno e discutiremos eso".

Te puede interesar