O Ribeiro

Expulsado del pleno el edil del PSOE de Leiro

O Ribeiro

Concello

Expulsado del pleno el edil del PSOE de Leiro

El alcalde afirma que ordenó que abandonara la sesión por sus continuas interrupciones

El alcalde de Leiro, Francisco José Fernández, expulsó al portavoz socialista, Manuel Rodríguez, en la última sesión de pleno y tras varias advertencias. La tensión entre ambos llegó a su punto álgido en el apartado de ruegos y preguntas, cuando el edil tuvo que abandonar el hemiciclo, aunque permaneció de pie en la entrada hasta que finalizó la sesión.

Manuel Rodríguez afirma que le reprochó al regidor que el Concello de Leiro "ten a tasa da auga máis alta de todo o Ribeiro e da comarca do Carballiño". En la misma tónica le preguntó por qué no había enviado a los técnicos que diseñaron el trazado del Camiño Miñoto Ribeiro a Berán para que esta localidad no quedase excluida de la ruta. "Cando algo non lle gusta atácame a nivel persoal", afirma el portavoz, quien considera que el regidor "non acepta a crítica nin a réplica".

El desenlace, según indicaba el socialista, tuvo lugar cuando le preguntó al alcalde sobre la limpieza de la escalinata de la calle Padre Eiján, que provocó un último enfrentamiento que zanjó el alcalde con la expulsión.

Francisco José Fernández afirma que "en toda corporación democrática quen reparte o uso da palabra é o alcalde", matizando que después de "tres ou catro interrupcións, cando eu lle estaba contestando as súas preguntas, chameino á orde advertíndolle que non estaba no uso da palabra". Asegura que como no hizo caso e "seguiu coas interrupcións, ordenei a súa expulsión porque non tiña nese momento ningún dereito a falar". En ese sentido elogiaba la actitud correcta del portavoz del BNG, "cousa que non poido decir do portavoz do PSOE. Creo que buscou a expulsión para ter protagonismo".