La renuncia de 33 socorristas deja a Castrelo sin piscina

29/7/18
Chapuzones piscina Castrelo de Miño.

Fotos Martiño Pinal
photo_camera Chapuzones en la piscina de Castrelo de Miño. Martiño Pinal

Las piscinas municipales de Castrelo de Miño no podrán abrir sus puertas este verano, ante la imposibilidad del Concello para contratar  los socorristas que fija la normativa vigente para este tipo de actividades. 

El alcalde, Avelino Pazos, señaló que, tras la confirmación, por parte de la Consellería de Emprego e Igualdade, de la
concesión de una subvención para la contratación de socorristas, “solicitei do Servizo Público de Emprego, en tres quendas no mes de xuño, sendas ofertar para acometer as contratacións necesarias”.

Este departamento estatal remitió un listado con 33 posibles candidatos a los tres puestos ofertados, “e uns dixeron que xa tiñan traballo, outros que non lles interesaba e alguns non se puideron localizar” , apunta el regidor popular. Pazos lamenta esta situación, “que é allea ó Concello, pero a lei non me permite abrir as instalacións recreativas se non teño a disposición persoas que se encarguen da seguridade do público, non hai alternativa”.

Sin embargo, desde la oposición, la portavoz del PSOE, Catalina González, indica que sí podría haber una alternativa, “porque entre os integrantes da agrupación municipal de Protección Civil seguro que se poderá atopar algúns que teñan o título de socorrista”. La edil socialista indica que “menos mal que aquí temos o río Miño ó noso carón para refrescarnos”.

Por su parte, desde el grupo municipal del Bloque Nacionalista Galego se acusa al alcalde y a su grupo de gobierno de “deixar todo para a última hora”, añadiendo que, “por mor da súa incompetencia, a veciñanza non se vai poder bañar para sofocar a calor”.

Apuntan que el regidor de Castrelo no va a poder disculparse “botándolle a culpa ó BNG de que non hai fondos para as piscinas”, ya que, según recuerdan, “hai una partida para as mesmas nos orzamentos que deixamos cando gobernabamos”.

Te puede interesar