Ribadavia reclama a la Xunta cuatro marquesinas

La nueva marquesina instalada en Godás de Río.

El Concello de Ribadavia demanda la colocación de marquesinas en el IES Ribeiro. Las autoridades municipales afirman que es una necesidad para el alumnado, reivindicada por la Asociación de Nais e Pais (ANPA).

La solicitud fue trasladada a la Consellería de Mobilidade e Infraestruturas en la primavera de 2021, “e de novo solicitada polo Concello á Xunta a raíz dun escrito da ANPA”, matizan. El portavoz del gobierno local, Brais Fidalgo, añade que “continuaremos reclamándoa ata que a demanda sexa atendida pola Administración titular, da mesma maneira que consta que se está a facer por parte da Xunta noutros municipios”.

Además de la petición para el instituto, también se ha solicitado otra marquesina en el exterior de la Estación de Autobuses, para el barrio de San Francisco y en la Casa da Cultura ubicada en la avenida de Redondela. 

“O obxectivo das marquesiñas é ter un lugar de referencia ao mesmo tempo que se diversifican os puntos de parada dos buses na vila de Ribadavia, reforzando tamén outro punto de parada do bus escolar que tamén existe na Casa da Cultura”, matiza Fidalgo. La marquesina que demandan está “formada por pórticos metálicos e cuberta por un arco metálico inclinado de aceiro galvanizado e vidro”. Asimismo, piden la instalación de alumbrado público.

Te puede interesar