Ribadavia soterrará el cableado del Casco Vello

gfdshgfg
El proyecto persigue la "melloría estética" del conjunto histórico

El Concello de Ribadavia iniciará los trabajos de una primera fase del soterramiento de cableado aéreo del casco histórico. Esta actuación inicial, cofinanciada por el Concello de Ribadavia y la Axencia Galega de Turismo de la Xunta de Galicia, cuenta con un presupuesto total de 44.894.78 euros.

El proyecto contempla la retirada de cableado de las áreas de rúa Banda La Lira, Alcalde Meruéndano, Eduardo García Penedo, Merelles Caula y en la Praza da Madalena. Con esta iniciativa, el Concello busca mejorar la imagen de la zona histórica, cuyo cableado aéreo provoca un efecto disonante. A pesar de que en esta fase estas serán las zonas beneficiadas el Concello pretende continuar en  todo el resto del Casco Vello en ejercicios posteriores.

El concello se apoya en la Xunta para financiar la actuación, con una inversión inicial de casi 45.000 euros

El alcalde de Ribadavia, César Fernández, indicó que "con esta actuación, que levamos a cabo grazas á colaboración coa Xunta de Galicia, estamos iniciando un proceso que debe culminar coa retirada total do cableado aéreo do Casco Histórico de Ribadavia e, polo tanto, vai provocar unha enorme melloría estética deste entorno declarado Ben de Interese Cultural".

Asimismo, el regidor municipal destaca que "a retirada do cableado aéreo é unha actuación que figuraba no noso programa electoral, na liña de potenciamento dos recursos patrimoniais cos que conta Ribadavia, que iniciamos dende a chegada ao goberno, e que responde a unha estratexia de consolidar a Ribadavia coma destino turístico de calidade". 

Te puede interesar