O Ribeiro

Ribadavia vibró con el renovado Ourenrock XS

O Ribeiro

Festival

Ribadavia vibró con el renovado Ourenrock XS

La cantante Ses -a la derecha-, durante su actuación. (FOTO: A.C.)
photo_camera La cantante Ses -a la derecha-, durante su actuación. (FOTO: A.C.)
La organización del festival destaca el éxito de esta edición, en la que se cumplieron todas las expectativas

El Ourenrock Sound, en una edición XS, ha mantenido los buenos resultados de pasados años a pesar de las medidas de la nueva normalidad y con el cambio de ubicación, de Bemposta al Castillo de Ribadavia.

Su organizador, Rubén Álvarez, afirma que fue todo un éxito, cumpliéndose las expectativas que ya tenían desde la organización. "Funcionou moi ben, como era de esperar, eran uns grandes concertos e a xente ten ganas de poder desfrutar da música en directo, de feito, as entradas esgotáronse en 20 minutos cando nós pensamos que chegarían á unha hora, quedaron na cola virtual máis de 250 persoas", señala.

En cuanto a la acogida de la ubicación y de las medidas de seguridad por parte del público, Rubén manifiesta que"comportouse todo o mundo sen problema, as máscaras todo o tempo e non houbo que intervir con ningunha discusión ó respecto. A xente está moi concienciada de que si se quere facer agora este tipo de cousas ten que facerse así", continúa. "Sobre a ubicación, é imposible ter queixa de estar no Castillo de Ribadavia que é un enclave único que acompañou perfectamente os concertos, ademais para que se puidesen ver mellor púxose unha pantalla onde se emitían en directo", añade. 

También el organizador señala la importancia que tuvo" o apoio tanto da Deputación de Ourense como do Concello de Ribadavia para que se puidese levar a cabo este festival xa consagrado".