O Ribeiro

Ribeiro en Común pide más apoyo municipal para el asilo de ancianos

O Ribeiro

Ribeiro en Común pide más apoyo municipal para el asilo de ancianos

La formación de Ribeiro en Común ha presentado una moción en la que piden al alcalde de Ribadavia, César Fernández, que "deixe de ignorar a situación que vive o asilo e aprobe darlle apoio económico e institucional desde o Concello".

Subrayan desde Ribeiro en Común que "no contexto actual tan difícil o asilo de Ribadavia demostrou un enorme nivel de profesionalidade e responsabilidade, sendo un servizo público básico para a nosa sociedade". Apuntan que, sin embargo, "non obtén ningún apoio económico do Concello", al tiempo que, según aseguran, "o goberno municipal gasta inxentes cantidades de diñeiro en cousas que están moi lonxe de ser prioritarias na crise social, económica e sanitaria que vivimos".

Desde la formación recuerdan que "levamos moito tempo reclamando que o Concello actúe directamente en favor do asilo de Ribadavia, sen que se tivera en conta nosa petición".

Por esta razón piden al Concello, en primer lugar, que aporte una partida para la subvención directa al Patronato de la Fundación Asilo Nosa Señora dos Anxos de Ribadavia, "de acordo á situación financiera da mesma". Al mismo tiempo, piden al Concello de Ribadavia que "se dirixa á Xunta e á Deputación para que se involucren no apoio económico do noso asilo, da mesma maneira que o fan con outros asilos privados da provincia de Ourense".


El alcalde


El regidor, César Fernández, recuerda que "solo hablamos del asilo en el seno del patronato, tal y como nos hemos comprometido con todos los miembros del mismo".

Por otra parte, remarca que este "es un compromiso adquirido con los miembros del patronato y que yo voy a cumplir, aunque parece que otros han decidido no hacerlo".