O Ribeiro

Ribeiro en Común reclama reparaciones en el campo de Xestal

O Ribeiro

POLÍTICA LOCAL

Ribeiro en Común reclama reparaciones en el campo de Xestal

Recuerda que la temporada de fútbol empieza en septiembre y que no se solucionaron las deficiencias

El grupo municipal Ribeiro en Común de Ribadavia ha trasladado una propuesta al Consello Municipal de Deportes para instar al gobierno local a tener a punto las instalaciones deportivas, concretamente se refiere al campo de fútbol de Xestal en  donde están pendientes diversas mejoras. "O concello está poñendo en perigo o inicio da tempada en boas condicións", señala.

Recuerda Ribeiro en Común que las temporadas de fútbol comienzan a principios de septiembre y los entrenamientos en agosto, "polo que parece evidente que o goberno non vai chegar a tempo de mellorar as infraestruturas deportivas de Ribadavia. Non vai chegar por falta de interese e deixadez, xa que o noso grupo e os usuarios levamos meses reclamando a mellora do Xestal, e sempre fomos ignorados", añade.

Este grupo de la oposición insiste en el mal estado en que se encuentra este campo, cuya inversión fue gestionada durante la anterior etapa de gobierno municipal, pero que " foi unha obra executada baixo a supervisión do actual goberno local". En ese sentido, afirma que "técnicos consultados non descartan que haxa que volver a levantar o terreo de xogo e renovar a capa de area existente por debaixo da herba sintética. A hipótese máis probable que se baralla é que a area empregada neste campo non fora a máis adecuada para este uso". Por ese motivo, insta al gobierno municipal a que reclame la reparación a la empresa constructora.